Doc RN

Doc

Member
20 aug 2024
5
1
Niet echt nieuw in de zin van jaren (ben 67..) maar wel v.w.b. airsoft. Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven, niet dan? Enige kleine probleempje is dat alle locaties en evenementen mijlenver van mijn eiland zijn (Texel). Zijn er misschien andere airsofters op mijn zandplaat?

What's up, Doc: welkom bij de club! :D

Helaas zit er bij jou om de hoek niet echt veel (iets nabij Beverwijk/Purmerend of de andere kant op in Leeuwarden), dus ik vrees dat je voor vertier een stukje moet varen/rijden.

Desondanks wens ik je veel plezier met je nieuwe hobby! 👍

• Leuk
Waarderingen: Doc
En ik had nog Assendelft staan, maar daar moet ik nog even moed voor verzamelen, mooie locatie, maar dat betekent voor mij om 06:00 met de boot over..:-(

Hoi Kroeskoppie, ‘of het dit voor me waard is’, goede vraag, maar wat is het alternatief:)

Welkom Doc ! Geen leegstaand fabriek/kantoorpandje op het eiland ?> Maar ja, dan moet je eerst wat mede airsofters zien te vinden natuurlijk....Succes, en voorlopig maar de KM's accepteren vrees ik

Dank Paashaas, er is niet echt leegstand op Texel😉, meer een tekort aan ruimte dankzij de tomeloze toeristenstroom. Er was wel een locatie voor paintball, maar die is gesloten wegens gebrek aan klandizie. Vooralsnog ook geen mede-airsofters op het eiland kunnen vinden, dus het wordt toch afreizen naar het ‘vasteland’! Dank voor je reply👍

• Leuk
Waarderingen: Paashaas
Dag Doc, Bij ons in de airsoft club ( Noord Holland Airsoft) zich in er een aantal leden uit Den Helder.
Van Texel zijn er zover ik weet geen leden. Misschien is het wel mogelijk eens met een van de clubleden mee te gaan. Je kan ook eens bij mij aansluiten. Ik woon in Alkmaar. RSL in Assendelft is dan het meest dichtbij!

Hoi Motorordonhans, dank voor je bericht, ik had al een keer bij RSL gereserveerd, maar moest toen helaas afzeggen. Ik ga graag op je uitnodiging in, laat het je weten, maar het kan even duren. Alvast bedankt!