Een dank woord en een "Stel je voor!" - Leroy

Leroy

New Member
24 aug 2014
1
0
Trophies
1
Hallo heren,
Ik ben Leroy "naihq", geboren in Utrecht, wonend in Houten. Zaterdag heb ik genoten van de introductie dag, was voor mij de eerste keer airsoften ooit.En de ervaring was fantastisch, complimenten voor iedereen, zeker als het gaat om sportiviteit en spelbeleving.Bizarre toevalligheid; Peter en Jasper ken ik van vroeger. Ik stond er even van te kijken dat ik hun tegen kwam.
Zelf had ik een rottige start, mijn bril was behoorlijk beslagen, wat wel even de pret drukte.En nu, een paar dagen later, heb ik nog wat last van spierpijn... ;-) Maar heb dit er zeker voor over!

Bij terugkomst, een kleine verrassing, mijn NABV pas lag in de bus. En vandaag mijn G&G SCAR-L besteld.
Van de week zal ik op zoek gaan naar kleding etc. (Tips?)

Het plan is dat ik in de toekomst wat vaker met Peter mee zal gaan, waardoor jullie me meer zien verschijnen. Ik ben dan ook benieuwd hoe het met jullie ledenstop zit... En waar je bijvoorbeeld aan moet voldoen om lid te worden?

Hopelijk tot snel, op de velden.
Grtz Leroy

Laatst bewerkt:
Zaterdag was inderdaad weer een groot succes!
Zowel wat ons betreft als elke intro die we tot nu toe gesproken hebben. ;)

Ik vond het ook erg leuk om juist jou daar tegen te komen.
Had ik dus totaal niet verwacht. Misschien kunnen we in de (nabije) toekomst
wat vaker samen gaan spelen inderdaad, lijkt me erg gezellig.

En meteen een AEG gekocht, lekker snel. ;)
Mooi ding ook, een scar, daar wil ik er ook nog wel eens een van.
Kan helaas niet alles kopen wat ik zou willen, maar dat zal wel heel herkenbaar zijn.
200905.jpg

Hola, 
Als eerst bedankt voor het bijdrage aan een toffe en gezellige introdag! Ik weet niet meer precies wie je bent, was nogal druk met duizend en een namen proberen te onthouden. (heb het opgegeven na 5 minuten :P) Jammer van die bril! Ik heb als tip volgende keer om: 1) (Dure) dubbele glas bril te kopen, die werken als een zonnetje en heb je er bijna nooit last van. 2) Een ventilator inbouwen vanuit een paintball masker3) Antifog gebruiken, ik gebruik momenteel antifog die ik bij een duikshop heb gehaald waar ik mijn fles bijvul en die werkt als een tierlier. je moet alleen in de middag pauze een keer re-applyen.
Grappig dat je zo mensen van vroeger tegenkomt! Blijkt toch weer dat Nederland kleiner is dan we denken. En nog gefeliciteerd met je NABV pas, en je toekomstige replica! (stiekem jaloers, die dingen zijn toch sexy) 
Als tip voor kleding heb ik: Kijk bij de dump als je de Nederlandse kleuren(DPM) wilt hebben, je kan beide een broek en een jas kopen voor ongeveer 20-30 piek. En kisten als je mazzel hebt voor 50 euro. Letop! Ze verkopen waarschijnlijk ook oude nederlandse ''bokkentuigen'' alleen zelf uit ervaring zijn ze niet zo praktisch als zeg een chestrig of plate carrier. Die zijn weer te halen bij bijv. Airsoftshop.be of unit13 etc.
Mhm, ik weet niet zoveel over een ledenstop. Het beste kan je Jan even een forum berichtje erover sturen. 
Hopelijk tot snel op een skirm, en geniet straks van je aanwinst!

Mooi dat je het leuk vond en welcome to the club. En inderdaad was zeer verrassend om je tegen te komen.

Hi @Leroy
Super om te horen dat het zo tof was. Ik vond de sfeer en de fairplay inderdaad super! Heel leuk om te zien dat het met zoveel first timers zo goed ging. Terwijl je op sommige events met "ervaren rotten" een veel mindere sfeer kunt hebben.
Netjes dat je gelijk los bent gegaan ook haha! 
Voor wat betreft de ledenstop. We vinden het totaal geen probleem als je als niet ACN lid geregeld met ons mee gaat. Zolang je lekker mee speelt en geen rare fratsen uithaalt is dat geen probleem. We zitten echt bomvol op dit moment. Wat we doen met promising airsofters hebben we eigenlijk nog niet besproken. 
That said, het enige verschil tussen leden en niet leden is een privé leden forum en een embleem :) 
@Robin welke anti fog heb jij? Ik heb bij de duikshop sealskin of iets gehaald en dat werkt niet heel lekker... 

Ik gebruik deze bril http://www.unit13shop.eu/index.php?action=article&aid=9358 en die beslaat alleen in de winter als ik stil zit na een stuk intensief gespeeld te hebben.
Qua kleding zou ik voor DPM/Woodland gaan. Die is het meest nuttig in Nederland. Ik gebruik zelf Multicam omdat ik het mooi vind maar die is bijna alleen maar nuttig wanneer het landschap een beetje dor/droog is. En in Nederland is dat... zelden... :-)

Heren thanks!
Ik ga de brillentips even langs, moet voor mezelf nog uitvinden wat ik het prettigst vind zitten. Het viel me op dat weinig ACN leden een vorm van gebit bescherming op hadden, worden jullie niet vaak in die regio geraakt? De mesh zat een beetje in de weg, bij het over de loop heen kijken. Dus die reden begrijp ik.
Zelf neig ik naar digital woodland/MARPAT, ik rij van de week het land even af, desnoods ga ik naar België.
@Peter, dat gaan we zeker doen!

In het veld draag ik meestal alleen een bril en in sommige situaties trek ik dan m'n sjaal wat meer over m'n mond.
Bij CQB en op de kleinere velden loop ik altijd met volledige gezichtsbescherming rond. Lijkt me daar wat relevanter.

Ik werd afgelopen zaterdag op mijn tong geraakt, daar had ik dus mazzel mee dat ie niet op mijn tanden kwam. (Deed alsnog vet pijn) en voor de rest is mijn verhaal hetzelfde als Peter. n@Jan Ik zal thuis even kijken :)

Op foto's zie ik je inderdaad met je tong uit je muil lopen ja.
Daar moet je misschien wat mee....

Wij gebruiken een RIS raiser om er voor te zorgen dat je wel met een mesh masker gebruik van je scopes en dergelijke kan blijven gebruiken.
Kosten geen drol en doen waar ze voor bedoeld zijn.

Ik durf het niet meer, zonder mesh mask spelen. Vaak genoeg om me heen tanden eruit geschoten zien worden. Het mesh masker dat ik heb (komt bij Unit13 vandaan) sluit daarnaast perfect aan dus kan zonder ris riser spelen en gewoon door alles heen loeren. 
Sinds ik een mesh masker heb hoef ik niet stil te staan bij het feit dat het wel eens heel erg veel pijn kan gaan doen als ik een hoekje om kijk en iemand vergeet te pangen. Iets zorgelozer airsoften. Je levert flink in op tacticool factor, maar mijn tanden vind ik belangrijker ;) 

Inderdaad wat jan zegt , ik speel ook nooit meer zonder mesh.Teveel ongelukjes zien gebeuren met de tandjes en niet alleen in cqb ook in woodland.Juist in woodland omdat dat onderschat word.Ik heb mijn mesh na een tip van michiel met drukknopen aan mijn helm gefixt.Daardoor hangt hij als het ware voor mijn mond op ongeveer 1a2 cm.Ook ik heb net als Jan geen ris raiser nodig om door mijn optics te kunnen loeren.

@Sander Oh, dat is een leuke tip! Ik heb nog geen helm maar dat is zeker een optie die ik meeneem. :)