Een nieuw gezicht

Roelof

Member
19 jul 2014
13
0
Trophies
1
Reporting for duty!
sTtbhMz.jpg

Hallo allemaal.
Ik was al een tijdje actief of het ACN forum maar nu alles rond is, wil me toch even goed voorstellen.
Ik ben Roelof, 25 jaar oud en Ik woon in Groningen. In het dagelijks leven ben ik verkoopmedewerker, en ik studeer grafische/media vormgeving.Als klein kind speelde ik vaak lasergame en gamede ik al. Nu speel ik veel Arma 3, Dark Souls en ik ben een groot fan van Metal Gear Solid. In 2008 was ik er al van bewust dat airsoft bestond maar er was geen info over te vinden in Nederland, dus speel ik af en toe wel eens paintball. Recent kwam ik het ACN youtube kanaal tegen. Dat heeft mij zo enthousiast gemaakt over airsoft dat Ik middels mijn hele gear compleet heb en 13 september bezoek ik mijn eerste skirm. Ook zou ik het leuk vinden om ACN ondersteunen bij bunker hill, eind september als dat mogelijk is.
Ik stap de airsoft wereld helemaal solo binnen. Dus ik zou het heel leuk vinden om meer mensen te leren kennen die ook airsoft beoefenen. Ook omtrent Groningen. Want reizen met het OV gaat soms wat moeilijk, omdat je vaak vast zit aan bus tijden, en het moeilijk is om op tijd te komen voor skirms die vroeg beginnen. Dus ik zou graag mee willen reizen met iemand die beschikt over een auto waar ik de bezine kosten mee kan delen.
Twee dagen geleden kreeg ik mijn eerste replica binnen: UMAREX HK 416 D en ik ben er heel wijs mee:
TeimPjX.jpg

GP32kaW.jpg

Ik ben ook zeer tevreden over mijn gear, en heb ik eerlijk gezegd teveel in geïnvesteerd hahaha. Ik zit alleen met het probleem dat het nog al super warm krijg. Hebben jullie nog tips om het een beetje koel te houden met zoveel gear aan? Want de boel ventileert volgens mij niet echt goed.
Ik hoop jullie binnen kort op het veld tegen te komen, want ik heb er zin!
Groeten Roelof.

Hey Roelof,
Alweer welkom op het forum.
Zo te zien heb je je uitrusting al mooi uitgebreid en goed voor elkaar.