Een nieuw gezicht

Roelof

Member
19 jul 2014
13
0
Trophies
1
Reporting for duty!
sTtbhMz.jpg

Hallo allemaal.
Ik was al een tijdje actief of het ACN forum maar nu alles rond is, wil me toch even goed voorstellen.
Ik ben Roelof, 25 jaar oud en Ik woon in Groningen. In het dagelijks leven ben ik verkoopmedewerker, en ik studeer grafische/media vormgeving.Als klein kind speelde ik vaak lasergame en gamede ik al. Nu speel ik veel Arma 3, Dark Souls en ik ben een groot fan van Metal Gear Solid. In 2008 was ik er al van bewust dat airsoft bestond maar er was geen info over te vinden in Nederland, dus speel ik af en toe wel eens paintball. Recent kwam ik het ACN youtube kanaal tegen. Dat heeft mij zo enthousiast gemaakt over airsoft dat Ik middels mijn hele gear compleet heb en 13 september bezoek ik mijn eerste skirm. Ook zou ik het leuk vinden om ACN ondersteunen bij bunker hill, eind september als dat mogelijk is.
Ik stap de airsoft wereld helemaal solo binnen. Dus ik zou het heel leuk vinden om meer mensen te leren kennen die ook airsoft beoefenen. Ook omtrent Groningen. Want reizen met het OV gaat soms wat moeilijk, omdat je vaak vast zit aan bus tijden, en het moeilijk is om op tijd te komen voor skirms die vroeg beginnen. Dus ik zou graag mee willen reizen met iemand die beschikt over een auto waar ik de bezine kosten mee kan delen.
Twee dagen geleden kreeg ik mijn eerste replica binnen: UMAREX HK 416 D en ik ben er heel wijs mee:
TeimPjX.jpg

GP32kaW.jpg

Ik ben ook zeer tevreden over mijn gear, en heb ik eerlijk gezegd teveel in geïnvesteerd hahaha. Ik zit alleen met het probleem dat het nog al super warm krijg. Hebben jullie nog tips om het een beetje koel te houden met zoveel gear aan? Want de boel ventileert volgens mij niet echt goed.
Ik hoop jullie binnen kort op het veld tegen te komen, want ik heb er zin!
Groeten Roelof.

Hey Roelof,
Alweer welkom op het forum.
Zo te zien heb je je uitrusting al mooi uitgebreid en goed voor elkaar.
Wij komen uit de kop van Overijssel dus met ons mee reizen is niet echt een optie.
Misschien als we een keer te gelijk bij Balls and Arrows Lelystad skirmen kunnen we je gerust bij het station oppikken.
Over de warmte, ja dat is lastig.
Als je kleding al dik is en niet ventilerend kan je er denk ik weinig aandoen, behalve er zo min mogelijk onder dragen aan kleding.
Als je een camellback hebt kan je bij elke skirm zorgen dat je goed koud water meeneemt en in de camellback doen.
Dit zal zeker voor wat verkoeling zorgen. Zelf gebruik ik dit ook op warme dagen.
Nou succes en we gaan je vast zien op het veld.
Greetings

Yeey Roelof 
Je Gear zit er echt tof uit man!,Vooral dat Kojima Logo op je arm laat zien dat je een fan bent van Metal gear,Hierzo zit er ook een.
Ten eerste ik woon  in Almere en speel (bijna ) nooit in de omgeving van Groningen,daarom is het meerijden denk ik helaas ook geen optie.Over de warmte wat ik meestal doe is een 'recon wrap' nat maken met ijs IJS IJS !! koud water,dit zorgt er gevoelsmatig voor dat je het cooler hebt.OWWWW had ik al gezegd dat je het met IJS koud water nat moet maken?.
Tim   

Welkom Roelof,
Ikzelf stapte ook zelf solo in de airsoft wereld en nu speel ik eigenlijk alleen nog maar met ACN of aanhang dus je ziet hier goed hoor!

Je hebt een goeie keus qua gear en replica zeg! Je gear ziet er gaaf uit! En met die replica kan eigenlijk bijna niks meer mis :P Heb je daar ook al wat accessoires voor? Dat kan ook nog aardig oplopen haha
En qua warmte, tja dat is niet anders. Vooral bij je elleboog, vest en kniebeschermers ga je zweten als een malle. Als je het warm hebt dan moet je maar wat laagjes afdoen maar dan voel je de bb's wel wat meer.
Ik zou niks expres nat maken want als je dan even stil staat dan krijg je het behoorlijk koud. En Het word toch wel nat door het zweet ;p

Hi Roelof! 
Tof! Ik wil ook nog steeds naar marpat over vanwege de US marines en de M16 die ik heb :) Mooie set zo! 
Tim (ACN Lid)  woont in Leens (Noord Groningen) dus misschien dat je met hem wel wat kan regelen voor carpoolen. Scheelt hem ook weer :) 
Idd, aanhaken is geen probleem! 

Welkom Roelof,

Dat is mij een beste uitrusting, en blij dat ik niet de enige ben met MARPAT.
Ik moet wel zeggen, ik ben jelly op jouw Warhammer 40K patch.

Bedankt voor de complimenten het warme welkom heren! Ik voel me nu al een stuk meer betrokken haha.
@Twinfromhell Een rit vanaf het station zou ontzettend handig zijn. Want balls and arrows is wel een locatie die ik op het oog heb. Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen als we een keer naar B&A gaan? Tof dat je het aanbied :)
@Tim_de_Jong Goed om nog een MGS fan te zien. Kan jij ook zo slecht wachten op the phantom pain haha?
Toevallig heb ik een MARPAT woodland recon cloth! Als jij hem nat maakt doe je hem dan gewoon om je nek?

@Mobius001 Bedankt :) Ja ik wacht nog op een bestelling van gunfire waar een reddot bij zit. Misschien is een Acog nog wel eens slim voor in de toekomst. Veder heb ik nog een grip waar een bipod in verwerkt zit, sling mount, railriser en een bescherm plexiplaatje zodat mijn red dot niet kapot geschoten word (zwaar aan te raden). Qua mags heb ik 8 metalen midcaps wat ook aan te raden is want high caps maken nogal veel herrie als je in beweging bent.
Kan je ook iets over jouw AA vertellen?
@Jan
Ja, MARPAT is tof he? Ik zie dat jij ook veel belangstelling hebt om er tacticool uit te zien haha!Ik heb mij BDU hier weg: http://www.acsshop.nl/shop/prd/index.php/combat-gear/battle-dress-uniforms/acm-bdu-acu-471.htmlDat is best wel voordeling want je hebt dan direct een broek en een shirt. Los kosten ze meestal elk 40 euro. Het enige nadeel is dat hierbij niet elleboog/knie beschermers in kan zetten. En de mouwen van de boven arm zijn nogal erg ruim. Ik heb zelf de maat L besteld en is eigenlijk net iets te ruim. 
Kijk dat is behoorlijk in de buurt en daar kunnen wij beiden een voordeel uit halen. Hoe kan ik het beste contact opnemen met Tim?
@Lex "LawlFakers" van Bart
MARPAT bro's! 
Als je hem ook wilt hebben: http://www.amazon.com/Velcro-Inquisition-Warhammer-40000-Emblem/dp/B00MSFEYUW

@Molok
Ja ik wacht ook op Phamton Pain.
Ja nadat ik het nat heb gemaakt,doe ik hem om mijn nek.Let wel op dat je het niet TE nat maakt want je wilt voorkomen dat je kleding nat word waant, dan kan je wel erg vervelend zijn.

Ik had een red dot en een magnifier, helaas vond ik de red dot te slecht dus ben ik ga kijken naar iets anders en kwam ik de spectre tegen. Super scope is het! Heeft 1x en 4x, is van hele goeie kwaliteit, gewoon een top scope! (Komt van Unit 13).
Heb een foregrip die je kan omtoveren naar een stubby foregrip (gebruik ik eigenlijk altijd). Een flashlight en handguards voor je RIS uiteraard :p Sinds 2 weken ook nog een angled foregrip gekocht (ligt wel lekker in de hand), een werkende PEQ-box met laser en flashlight en een flinke demper :p

Sinds een week ligt mijn replica bij ReloadAirsoft voor een "grote" onderhoud + langere inner barrel van 590mm zodat de inner barrel helemaal tot aan het einde van de demper en een r hop met m nub voor nog meer range.

Mijn replica is een Bolt B4 SOPMOD. Is een leuke replica vanwege de blowback en terugslag maar het is geen beginnersvriendelijke replica haha :p
Een foto komt nog :p

Hi Molok,
Welcome, en een hele vette outfit, ben zelf nog op zoek naar de juiste camo maar vind deze zeker het overwegen waard.
@Molok, is dat de Emerson fast helmet met de Seal camo toevallig?
@Mobius001, lasers zijn toch niet toegestaan als richtmiddel in BE? NL weet ik het niet zeker.

@Tweeq jawel zolang ze maar onder een bepaalde waarden zitten. Ik moet nog even kijken wat de waarde precies is anders gebruik ik alleen de flashlight. Ik zal de laser persoonlijk alleen gebruiken om doelen aan te wijzen en niet voor het richten.

<font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.vwa.nl/</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Hier staat alles wat wel en niet mag omtrent lasers.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Mijn persoonlijke mening is dat eigenlijk alle lasers op events verboden moeten worden , aangezien je niet bij iedereen kan controleren of het een schadelijke is of niet.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Je zal maar blind worden door een klojo die een klasse 4 laser voor de grap onder zijn replica heeft gehangen.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>

@Sander Ik denk niet dat je klasse 4 lasers kan krijgen voor op picatinny rails, deze zijn in theorie altijd klasse 1 of 1m, als iemand een echte klasse 4 laser op zijn replica heeft wil ik weten hoe, want dan is er waarschijnlijk iets niet pluis, gezien deze illegaal zijn voor zover ik weet. :S

In mijn mening zouden lasers toegestaan worden mits ze veilig gebruikt worden:
Laat ze niet aan staan, gebruik een pressure switch om hem kort aan te zetten;
Richt niet op het hoofd als je lasers gebruikt;
laser uitzetten als je er commentaar op krijgt van andere spelers. (Laatst bij CQB City zat er een dude met een groene laser, ik werd daar wel zenuwachtig van, gezien groene lasers sterker zijn dan rode)

Volledig eens met Sander.
Of je zit met je vergrotende scope in een laser te kijken.... Als dat ook nog eens een super simpel verkrijgbare illegale laser uit hongkong is, is het dagdag oog.

Precies ik wil het risico niet lopen dat is het gewoon niet waard.. Lasers toestaan mits ze veilig gebruikt worden valt niet te controleren dan heb je 20 marshalls per skirm nodig. Niet op het hoofd richten is ook moeilijk als je ziet hoevaak je op je hoofd geraakt word tijdens een skirm

@Tweeq Bedankt!
Ja dat is zeker een Emerson. Of het seal camo is durf ik niet te zeggen maar het lijkt een beetje op snake skin.

<font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.laserkorting.nl/10000mw-nieuwste-high-power-groene-laser-pointer.html</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Alles kan, op internet.</font>

Lasers zijn bijzonder gevaarlijk, vooral als de 'ontvanger' vergrotende opticals gebruikt. Ik zou persoonlijk never nooit happy zijn als in skirms lasers worden gebruikt.