hier is Neal Blaauw

NealBlaauw

New Member
12 okt 2014
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal

ik ben Neal Blaauw ik woon in Terneuzen Zeeland kom oorspronkelijk uit den haag,  ik heb heel veel intresse in airsoft ik zou het zelf graag willen doen  en ben zelf op zoek naar een leuke community  ik was laast op verjaardag en daar was iemand van jullie community en hebben gepraat over airsoft zijn naam is Evan 

Hey Neal, welkom op de forum!
Airsoft is een geweldige en verslavende sport.
Je bent hier op de juiste adres!
Kijk anders ook is op www.airsoft.nl/forums

Welkom Neal!

Zoals Mobius001 al zei, kijk op airsoft.nl/forums maar als je vragen hebt kan je ze beter bij ons stellen.
Niet dat wij nou alles weten maar meer het feit dat wij meer bereid zijn je te helpen dan de meeste heikeneuters die op airsoft.nl zitten.

Hi Neal! Welkom :D 
Waarom mensen je doorsturen naar airsoft.nl is mij een raadsel ;) Deze site is namelijk zo gezellig, je wilt niets anders meer. Maar misschien ben ik wat te bevooroordeeld ;) ;) 
Grappig dat je Evin dan weer tegen komt op een verjaardag haha! Goed gepromote Evin <3 ;)

@Jan ik stuur hem niet door, ik zeg alleen dat ie daar een kijkje kan nemen omdat daar veel word verkocht en het is altijd handig, er word daar namelijk heel veel gepost qua upgrades en zo.

Maar soieso dat het hier gezelliger is ;)

Ik maakte ook meer een grapje dan dat ik het serieus bedoelde Mobius! Het staat iedereen hier vrij, iemand waar dan ook heen door te sturen natuurlijk ^_^