Laatste bijdragen

• E
    evilnullptr reageerde op het onderwerp Negatieve Joule Creep?.
    Yep, das waar! Ik wil ooit nog wel over naar hpa, misschien volgend jaar ;) Deze is misschien wel interessant - een barrel-extension of...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Ak replica gezocht.
    ik als AK man moet je kunnen helpen
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Negatieve Joule Creep?.
    ja gewoon beetje zoeken wat je ding is zo ging het bij mij ook speelde ook altijd met een HK416 D en nato setje toen kwam ik er achter...
  • E
    Ahh nice! Ik kan altijd nog de oude veer meenemen naar een veld en 'm terplekke terugbouwen mocht dat nodig zijn (geen QCS systeem...
  • E
    Goed om te weten mochten we naar Bunkerhill komen. Tot de tijd dat het op alle velden een verplichting is (op de velden waar ik normaal...
  • A
    Arnold reageerde op het onderwerp Negatieve Joule Creep?.
    Ik zat met hetzelfde dilemma, heb er zelf voor gekozen om de AR lekker een AR te laten en voor een "echte" DMR te gaan. Ben d'r best...
    • WhatsApp Image 2025-07-10 at 19.00.25.jpeg
  • E
    Ahh ja, dan schiet die van mij wel wat te kort (zo'n 20cm) 😅 Dat wordt externals aanpassen, of gewoon een andere replica :)
  • A
    Klopt, daar toen ook staan testen met de lichtere bb's omdat de bb's niet werden gehopt. Heb straks meteen ff een andere bucking...
  • gambit
    • Screenshot 2025-07-10 at 17-20-07 Regels & Gamemodes – Area 24.png
    • Screenshot 2025-07-10 at 17-19-16 Facebook.png
  • gambit
    meeting is met ingeschoven stock en demper telt niet mee in de meeting. Een hoop vrienden van mijn lopen hier tegen op en zijn...
    • zenitco fab defence 74-Photoroom.png
  • E
    Hi gambit, Hoewel ik het eens ben met dat niet alles zomaar een dmr kan (mag/moet) zijn, is dit ergens ook wel een grijs gebied. Ik heb...
  • gambit
    Bij Arnold denk ik dat het een combinatie is van de hop-up en de bucking. Ik zou aanraden een zachtere bucking te proberen, omdat die...
    • 2.jpg
  • E
    Hi Arnold, De bucking die ik gebruik (4uad quantum friction pro) zou een .46 moeten (kunnen) hoppen.. In mijn geval hopt ie de .40 ook...
  • A
    Heb hier iets soortgelijks. Heb een DMR, nu een keer of vijf mee naar skirm geweest. Wisselende metingen bij fps, snapte er niets van...
  • J
    Jassinezeg heeft het onderwerp Ak replica gezocht geplaatst in Algemeen / General.
    Ik zoek een ak model replica (belgie)