Laatste bijdragen

• M14shooter
    M14shooter waardeerde Roy Pie's bericht in het onderwerp Upgrade project CA m249 (s.a.w). met Leuk Leuk.
    Heb zelf een A&K M249 Para met originele markings. Deze is omgebouwd naar de Nederlandse Minimi maar nog steeds een work in progress...
  • M14shooter
    M14shooter waardeerde Siem Peeters's bericht in het onderwerp Cyma M14 Socom16 projectje met Leuk Leuk.
    Inderdaad een tijdje mee bezig geweest, vooral i.v.m. drukke periodes op werk en gebrek aan ruimte in het hobbyhok, en de start ook een...
  • M14shooter
    M14shooter waardeerde Bas | NABV's bericht in het onderwerp NABV vs. ACA met Leuk Leuk.
    Vanuit de NABV vinden we het niet gepast om in te gaan op de verschillen tussen ons en andere organisaties. Toch hebben we geprobeerd om...
  • Nordin
    Nordin waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Nieuw lid! met Leuk Leuk.
    Hoi @JustinPen, Ik kan je, zoals @gambit aangaf, aanraden om eerst even een open skirm mee te pakken met een huurkitje. Je krijgt dan...
  • Nordin
    Nordin waardeerde JustinPen's bericht in het onderwerp Nieuw lid! met Leuk Leuk.
    Hallo, Ik ben Justin en ik hou ontzettend erg van Airsoft. Ik ben nu eindelijk 18 en wil zo gauw mogelijk een goed wapen en gear kopen...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Apply for Badges / Badges Aanvragen.
    Waar gaat dit eigenlijk over ?
  • gambit
    gambit waardeerde JustinPen's bericht in het onderwerp Nieuw lid! met Leuk Leuk.
    Hallo, Ik ben Justin en ik hou ontzettend erg van Airsoft. Ik ben nu eindelijk 18 en wil zo gauw mogelijk een goed wapen en gear kopen...
  • gambit
    gambit waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp Nieuw lid! met Leuk Leuk.
    Welkom op het forum Justin ! Als je je eigen wapens (replica's) wil aanschaffen moet je lid zijn van de NABV of de ACA. De NABV is...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Nieuw lid!.
    Hallo Justin, Laten we bij het begin beginnen. Ik ga er even vanuit dat je nog geen ervaring hebt met airsoft. Daarom is mijn advies...
    • klein2.jpg
    • 502735655_1258464049616271_5452977482478414659_n.jpg
  • Assault Captain
    Assault Captain waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp Nieuw lid! met Leuk Leuk.
    Welkom op het forum Justin ! Als je je eigen wapens (replica's) wil aanschaffen moet je lid zijn van de NABV of de ACA. De NABV is...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Nieuw lid!.
  • J
    JustinPen heeft het onderwerp Nieuw lid! geplaatst in Stel je voor / Introduce yourself.
  • Nordin
    Nordin waardeerde Duncan08's bericht in het onderwerp NABV vs. ACA met Leuk Leuk.
    Ik heb zelf de overstap van NABV naar ACA gemaakt omdat mij daar beter bij voelt. Ook heb ik vaker bij het hoofd veld van ACA gespeeld...
  • Nordin
    Nordin waardeerde Bas | NABV's bericht in het onderwerp NABV vs. ACA met Leuk Leuk.
    @Casti De NABV sloot 2024 af met bijna 32.000 leden. Check onze kennisbank als je meer wilt weten over de sport, of kom een keer naar...
  • Nordin
    Nordin waardeerde Bas | NABV's bericht in het onderwerp NABV vs. ACA met Leuk Leuk.
    Vanuit de NABV vinden we het niet gepast om in te gaan op de verschillen tussen ons en andere organisaties. Toch hebben we geprobeerd om...