Theunis_B

Member
11 apr 2017
22
12
Trophies
3
Ik ga met 2 vrienden de 23ste naar B&A. Voor mij de eerste keer op dat veld, de andere zijn al een keer geweest. Wie joint?
Als iemand meerdere introduce wilt meenemen, stuur even een dm. Wellicht kan die gene met 1 van ons mee als introduce.


Wekelijks houdt Balls and Arrows open airsoft Skirms. Hiervoor kan nu iedereen boven de 18 zich inschrijven*. U kunt zich via de link hieronder aanmelden. Nu met IDEAL vooruit betalen!

Tijden en voorwaarden:
Tijden : voor 9:00 aankomst, 10:00 starten , spelen tot 16:00

Aanwezig:

@Theunis_B
@Elmar_746
@Ome_Philip
@Man of War +1
@The Walker

De kosten zijn:

- € 25,- entree voor hele dag! (Excl. eventueel € 0,50 IDEAL kosten (hiervoor krijg je een tegoedbon op locatie!) of € 1,50 betaling kosten bij op locatie betalen).


Extra opties:
- € 30,- voor een huurset Basis (replica/wapen), bril of masker, mondbescherming en een veiligheidshesje) . Maakt totaal € 55,- inclusief entree.
- € 37,50 voor een huurset Elite (Basis set plus overal, tactisch vest (chest gordel) , Special Forces pet en een extra magazijn). Maakt totaal € 62,50 inclusief entree.

Let op er zit bij deze setjes (op een open Skirm) nog geen bb's. Deze zijn vanaf € 11,- per 4000 te koop. Hiermee kunnen eventueel meerdere personen spelen.

Goedkope top veld BB's aanwezig , o.a. Core, Prohit en Gunfire BB's.

Maximaal 200 plaatsen. Er zijn genoeg huursetjes beschikbaar. Gratis perslucht voor HPA flesjes aanwezig!

Eigen replica's meenemen kan alleen door leden van de NABV, officiële introducés of buitenlanders met een NABV ontheffing!

Introducés van NABV leden moeten worden aangemeld door het NABV lid. Dit moet door hem of haar aan te melden via MIJN.NABV.NL. Vergeet niet dat de introducés hun introducé bewijs bij zich moeten hebben! LET OP, de introducés moeten ook nog bij ons worden aangemeld!

Let op, mondbescherming wordt aangeraden!

Lees bij het inschrijven s.v.p. onze veldregels voor u ons komt bezoeken.

*= Gasten met een huurset zullen door Balls and Arrows als introducé worden aangemeld bij de NABV (Nederlandse Airsoft belangen vereniging). Dit omdat ze ander geen replica mogen hanteren en om te kunnen controleren dat ze niet vaker als 6 keer per jaar airsoft spelen (eis van de NABV). Wilt u vaker als 6 keer per jaar airsoft spelen? Dan zult u lid moeten worden van de NABV. Introducé zijn zonder huursetje van Balls and Arrows is alleen mogelijk als een bestaand NABV lid je meeneemt EN aanmeld als introducé. Je moet dan zijn of haar replica gebruiken/lenen.

Adres:
De Serpeling 210
8219 PZ Lelystad
info@ballsandarrows.nl
06-40185781 van 9:00 tot 18:30
Wo t/m zo 9:00 tot 16:30 of later als nodig
Bij geen gehoor, mail ons!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook van plan om te gaan skirmen op die dag bij B&A. Omdat dit mijn allereerste keer ga ik als introducé.

Edit:
Ik heb ook een vriend zo 'gek' gekregen dat hij meegaat.
 
Laatst bewerkt:
Zou vandaag naar ulicoten gaan maar kreeg onderweg een lekke band. ANWB heeft deze verwisseld maar heb zo lang moeten wachten op alles dat ik met het reservebandje maar weer terug ben gereden naar huis. Nu bij de garage gaan ze er 4 nieuwe onderzetten dus morgen nieuwe kansen en dat ik mij alsnog straks aanmeld voor balls and arrows.
 
  • Leuk
Waarderingen: Theunis_B
Zojuist aangemeld... ben alleen dus als iemand zin heeft om een beetje op te trekken/groep te maken hoor ik het graag.

Ben te herkennen aan naamlint met The Walker erop en speel met een HK417 en grote leger camo tas.. maar ja die heeft iedereen XD
 
  • Leuk
Waarderingen: Theunis_B
Zojuist aangemeld... ben alleen dus als iemand zin heeft om een beetje op te trekken/groep te maken hoor ik het graag.

Ben te herkennen aan naamlint met The Walker erop en speel met een HK417 en grote leger camo tas.. maar ja die heeft iedereen XD

Nice! Als we je kunnen vinden dan kunnen wellicht optrekken met elkaar. Maar er zijn 140 aanmeldingen! Dus even zoeken.
Wij zijn met 3 man, 2x multicam, 1x woodland. 1 heeft een aug.
 
Bericht van Balls of FB:




Balls and Arrows Lelystad
De kans is groot dat morgen de NABV bij ons komt controleren.

Tijd dus voor een extra herinnering aan de belangrijkste aankomst regels:

- Niet in Full Camo aankomen

- Niet van de auto naar het bos lopen in of met een tactisch vest met daarin al magazijnen.

- Replica's goed verpakt in bij voorkeur in een wapen tas en zeker niet zichtbaar.

Ter info, Je loopt op het parkeer terrein en naar ons terrein op openbare grond die niet bij de airsoft inrichting horen.

Verder natuurlijk niet je pas vergeten, als nodig je introducé bewijs, identiteitsbewijs enz.

We gaan voor weer een top Skirm morgen, al meer dan 140 aanmeldingen dus zeker gezellig!

Tot morgen allemaal!
Aanmelden kan nog tot 24:00 vannacht als je nog mee wilt doen!

http://www.ballsandarrows.nl/airsoft/open-skirm
 
Het was geslaagd! mooi gespeeld allemaal!
@The Walker Heb je toch nog mooie beelden weten te schieten?
Ja zeker in de loop van de middag gelukkig de schade ingehaald :) monteren en bewerken duurt altijd even (aangezien ik deze week gewoon werk) maar ik denk dat het filmpje er donderdag opstaat. (zal 'm hier posten).

Hoe is het bij jou gegaan?... wel jammer dat ik je weinig gezien heb maar in de ochtend kwam ik een gozer tegen die alleen was en twee intro's die graag met mij wilde spelen dus die heb ik een beetje op weg geholpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Imakittymeow
Ja zeker in de loop van de middag gelukkig de schade ingehaald :) monteren en bewerken duurt altijd even (aangezien ik deze week gewoon werk) maar ik denk dat het filmpje er donderdag opstaat. (zal 'm hier posten).

Hoe is het bij jou gegaan?... wel jammer dat ik je weinig gezien heb maar in de ochtend kwam ik een gozer tegen die alleen was en twee intro's die graag met mij wilde spelen dus die heb ik een beetje op weg geholpen.

Top, ben benieuwd naar het filmpje!

Wij kwamen ook 2 gasten (broers) tegen die met zijn tweeën waren gekomen. 1 van hun was introducee. Later kwam er nog iemand bij die allen was. Dus we hadden een leuke squad bij elkaar. Prima gespeeld! Behoorlijk wat hits gemaakt. We liepen op een gegeven moment in de middag ongeveer a half uur tot 3 kwartier in het nieuwe gedeelte met geen rood te bekennen :D Maar prima dagje.

Helaas laatste uur net te veel introducees die hun hit niet pakte. Daardoor bijna met een stel polen ruzie gekregen omdat hun boos waren dat we zeiden dat ze hun hit moeten pakken. Maar niks van aan getrokken, klein gesprekje met ze gehad en daarna gewoon lekker veder gespeeld. Fair play staat voorop. Het was wel leuk prijzen schieten met de introducees ;)
 
He,

Ik zou ook graag willen mee doen als introducee.. waar moet je je zelf dan aanmelden of moet je er gewoon heen gaan en je zelf daar aanmelden?
 
He,

Ik zou ook graag willen mee doen als introducee.. waar moet je je zelf dan aanmelden of moet je er gewoon heen gaan en je zelf daar aanmelden?
Hoi Manatino, deze skirm was vorige week bij balls and arrows lelystad.
Meestal zijn er open skirms op de zondagen op meerdere locaties.

Ik raad je inderdaad aan als je voor het eerst gaat om hier eens te beginnen (bij balls and arrows)
want het zijn vrij simpele missies die je zelf uit kan kiezen (meestal iets zoeken en ergens heen brengen)
en altijd wel mensen bij wie je kan aansluiten.

Via de website http://www.ballsandarrows.nl/airsoft/open-skirm-aanmelden kan je je aanmelden als introducé en daar een replica huren.
De kosten zijn:

- € 25,- entree voor hele dag! van 09.00 tot 16.00


+ Extra opties:

- € 30,- voor een huurset Basis (replica/wapen met magazijn), bril of masker, mondbescherming en een veiligheidshesje) .LET OP GEEN OVERAL dus. Dit maakt het totaal € 55,- inclusief entree.
- € 37,50 voor een huurset Elite (Basis set plus overal, tactisch vest (chest gordel) , Special Forces pet en een extra magazijn). Dit maakt het totaal € 62,50 inclusief entree.

Zo kom je al snel rond de 60 euro uit.

Ik ben afgelopen zondag al bij balls and arrows geweest en die week ervoor ook dus ik zal zelf daar de eerste maand niet zijn en wat nieuwe locaties proberen. Op mijn verlanglijstje staat Wild Mountain en dark forest ulicoten (moet je maar eens zoeken op youtube).

Als je wilt kunnen we eens samen gaan en kan je van mij een replica gebruiken (dan betaal je alleen de entree kosten) en schiet je gelijk
met iets goeds namelijk de tokyo marui scar-L. Wel moet je zelf even aan een meshmask komen (mondbescherming), niet verplicht maar ik raad het je aan) en iets om je magazijnen dan in op te bergen en eventueel een bijpassend shirtje/broek tenzij je gewoon lekker in je spijkerbroek wilt. bril heb ik wel voor je. Of gewoon een hele set huren als je het kan missen en dan zal ik alsnog de extra replica meenemen.

Je mag mij uiteraard even een persoonlijk berichtje sturen als je meer info wilt!!
Groetjes! The Walker