Barrel centering

Lennaert

New Member
17 dec 2019
4
0
Trophies
2
beste mensen,

ik heb met mijn SR25 het probleem dat de bb's op ongeveer 50m afzwaaien naar links. denk zelf dat het komt doordat de inner-barrel niet precies recht, in de hop up chamber zit. Hebben jullie tips om dit zo precies mogelijk te fixen.

ook zag ik dat er C-clips zijn met een randje of nokje in het midden dat in de sleuf van de barrel past. heb ze echter alleen in US webshops gezien, iemand nog, een bij voorkeur NL webshop, idee waar ze dit hebben, of misschien heeft 1 van de leden wel een 3d printer waarmee dit gemaakt zou kunnen worden.

alvast bedankt,

Lennaert
 
Lonex clips hebben dat, maar kijk ook eerst eens of je bucking wel centered zit. Daarbij komt dat meestal die afzwaai wel eerder gebeurd als dit het probleem is. Is het een plotselinge afzwaai of gebeurd het langzaam over het hele traject alleen lijkt het pas sterk te gebeuren op 50m? Binnen of buiten geschoten?
 
Lonex clips hebben dat, maar kijk ook eerst eens of je bucking wel centered zit. Daarbij komt dat meestal die afzwaai wel eerder gebeurd als dit het probleem is. Is het een plotselinge afzwaai of gebeurd het langzaam over het hele traject alleen lijkt het pas sterk te gebeuren op 50m? Binnen of buiten geschoten?

Ter info het is een flat hop. Prommy purple.
Was binnen bij het NAC. En gebeurde vlak voor het boordje 50. Kaarsrecht er op af en op het laatste moment trekt ie naar links. Was met .32 1,75J.
 
Stond de ventilatie aan? Misschien stomme vraag, maar daar hebben ze van die enorme units hebben die best wat lucht verplaatsen. Meestal staan ze uit.