Eerste skirm / chrono

ThomasH

Member
23 mei 2024
14
2
Hoi, ik ben sinds kort lid van de NABV en ben binnenkort van plan mijn eerste skirm te gaan doen. Ik heb de Novritsch SSP2 aangeschaft als eerste wapen. Nu ben ik alleen bang dat ie te hard schiet. Ik weet dat je voor de skirm je wapen moet chrono'en en dat je hem ook kan testen. Mocht de SSP2 te hard gaan, kan ik die daar dan nog genoeg aanpassen?

Ik heb gezocht naar een chrono voor thuis maar helaas zijn ze of veel te duur, of niet in voorraad.
 
Hallo Thomas,

Er zijn leden op het forum met hun eigen chrono. Daarom is het voor jezelf misschien relevant om aan tegeven waar je woonachtig bent ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: ThomasH
ik heb een chrono. Heb ook beetje rond lopen kijken overal zeggen ze 1 joule en meesten pistols schieten 0.9 dus zit wel goed. ik ben op velden geweest waar je pistol niet eens door de chrono hoeft als hij op green gas is
 
  • Leuk
Waarderingen: ThomasH
ik heb een chrono. Heb ook beetje rond lopen kijken overal zeggen ze 1 joule en meesten pistols schieten 0.9 dus zit wel goed. ik ben op velden geweest waar je pistol niet eens door de chrono hoeft als hij op green gas is
Allright, daar hou ik je aan ;). Morgen ga ik mijn eerste skirm in. Neem aan dat alles gewoon keurig klopt dan.
 
Ik dacht wel dat het goed kwam. ik heb ook een mooie dag gehad
camo.jpg
 
Ja bij balls in lelystad komen wij heel vaak deze zaterdag weer