Ik zoek een M4 :/

Sjetto050

New Member
26 aug 2018
1
0
Trophies
1
Beste mensen,

Ik ben nieuw in de airsoftwereld. Nu ben ik op zoek naar een replica, waarbij mijn voorkeur (qua uiterlijk) al snel bij een M4 lag. Zoals jullie weten stikt het van de airsoft m4's op de markt. Hierdoor kan ik door de bomen het bos niet meer zien. Mijn budget zweeft tussen 200 en 350 euro, het liefst met een "ambidextrous" fire selector/mag release.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Als je die vraag zo globaal stelt zou ik adviseren. Kijk eens op het veld, shops en op het web rond welk uiterlijk je het meest aanspreekt. Houd links en rechts eens een replica vast, schiet er eens mee. Misschien dat je dan wat specifieker kunt zoeken. Wat zijn verder 'eisen' waaraan je replica moet voldoen, wat wil je absoluut niet? Wil je een replica waar je out of the box voor langere tijd mee het veld op kan, of wil je ook nog wat upgraden? Anders krijg je: een zomaar een kapseltje, zomaar een pakje en zomaar een autootje:)
 
Welkom op het forum. een voorstelpost wordt wel geapprecieerd. Daarbij toch maar even de vraag, je hebt een NABV of woont in België? Dan de hoofdvraag, ik zou kijken naar merken zoals ICS, G&G, VFC, Krytac en misschien Specna Arms en ook enigszins in die volgorde.
 
Hi Sjetto! Zoals Rebelattack al aangeeft, stel jezelf even voor in het topic, wel zo leuk! :)

Zelf heb ik een G&G GC16 Warthog 12" waar ik erg tevreden over ben, en als backup een Krytac PDW MK2. Klein en compact. Ook onwijs tevreden over (loepzuiver en onwijs lekkere range uit de doos). Mocht ik nu opnieuw kunnen kiezen, had ik het geld van de twee gestoken in een Krytac CRB.
 
Hoi allemaal,

Ik lift even mee in deze topic. Ik ben ook weer opzoek naar een m4. Ik heb al een paar replica's gezien en heb ook voor een v2 gearbox upgrades liggen. Het liefst wil ik naar een full metal maar een goeie polymer body sla ik ook niet af.

Mijn price range ligt rond de 150 a 200 euro dit is met de bedoeling dat ik hem internally helemaal wil vervangen op een gegeven moment en dus zonde vind om een a merk replica te kopen.

De merken die mij het meest aanspreken zijn G&G, Specna Arms en de Nuprol Delta Pioneer Defender. Ik zou graag jullie mening willen horen wat te doen.

Groeten,

Maikel Blok
 
Hoi allemaal,

Ik lift even mee in deze topic. Ik ben ook weer opzoek naar een m4. Ik heb al een paar replica's gezien en heb ook voor een v2 gearbox upgrades liggen. Het liefst wil ik naar een full metal maar een goeie polymer body sla ik ook niet af.

Mijn price range ligt rond de 150 a 200 euro dit is met de bedoeling dat ik hem internally helemaal wil vervangen op een gegeven moment en dus zonde vind om een a merk replica te kopen.

De merken die mij het meest aanspreken zijn G&G, Specna Arms en de Nuprol Delta Pioneer Defender. Ik zou graag jullie mening willen horen wat te doen.

Groeten,

Maikel Blok

Zelf ben ik fan van Specna... Out of the box best leuk (helemaal de recente modellen waarbij ze ook in de gearbox wat upgrades erin hebben gedrukt) maar als ze eenmaal geüpgraded zijn wordt het echt leuk! Het model maakt vervolgens niks meer uit, want intern zijn ze praktisch allemaal hetzelfde...
 
  • Leuk
Waarderingen: Callsign_Shadoww
Gisteren zelf een G&G CM16 Wild hog 9" gekocht. Met 11.1 Lipo werkt deze perfect.

Is alleen wel een plastic body (Rails niet). Qua sterkheid maakt dat niet veel uit, mede omdat plastic meebuigt en lichter is dan metaal. De metalen variant is 100 euro extra.

Zo houd je mooi budget over voor upgrades.

Specna arms raad ik niet aan. Ik had hiervoor een Specna Arms SA-B14. Vanaf het begin al problemen dat ik het magazijn naar voren moet drukken.
 
Specna arms is gewoon een prima start replica, snap niet dat mensen op basis van een slechte ervaring meteen een heel merk vermijden, daarbij komt dat het naar voren moeten drukken bij elk merk kan voorkomen en afhankelijk van de mags is.

Edit: Ja ik weet dat dit heel hypocriet gaat klinken.
 
Laatst bewerkt:
in jullie prijs categorie met een deels metal en deels polymer zou ik de G&G CM16 raider 2.0 nemen,
ik heb hem zelf net ook in bezit.
 
Ik kan specna zeker aanraden, zijn zoals rebel al zei prima start replica's, zijn grotendeels van metaal(behalve de core series dacht ik) en prijzen zijn heel schappelijk, zeker nu er weer een kortingsactie is bij gunfire waardoor je een specna heel voordelig kan kopen. Ook het E&C systeem is ideaal. De prijs/kwaliteit is prima en ja er zal ooit eens een slechte replica tussen hebben gezeten maargoed dat heeft bijna elk merk wel. Mijn SA-H03 is volledig van metaal m.u.v de buttstock.