Ik zoek een M4 :/

Sjetto050

New Member
26 aug 2018
1
0
Trophies
1
Beste mensen,

Ik ben nieuw in de airsoftwereld. Nu ben ik op zoek naar een replica, waarbij mijn voorkeur (qua uiterlijk) al snel bij een M4 lag. Zoals jullie weten stikt het van de airsoft m4's op de markt. Hierdoor kan ik door de bomen het bos niet meer zien. Mijn budget zweeft tussen 200 en 350 euro, het liefst met een "ambidextrous" fire selector/mag release.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Als je die vraag zo globaal stelt zou ik adviseren. Kijk eens op het veld, shops en op het web rond welk uiterlijk je het meest aanspreekt. Houd links en rechts eens een replica vast, schiet er eens mee. Misschien dat je dan wat specifieker kunt zoeken. Wat zijn verder 'eisen' waaraan je replica moet voldoen, wat wil je absoluut niet? Wil je een replica waar je out of the box voor langere tijd mee het veld op kan, of wil je ook nog wat upgraden? Anders krijg je: een zomaar een kapseltje, zomaar een pakje en zomaar een autootje:)
 
Welkom op het forum. een voorstelpost wordt wel geapprecieerd. Daarbij toch maar even de vraag, je hebt een NABV of woont in België? Dan de hoofdvraag, ik zou kijken naar merken zoals ICS, G&G, VFC, Krytac en misschien Specna Arms en ook enigszins in die volgorde.
 
Hi Sjetto! Zoals Rebelattack al aangeeft, stel jezelf even voor in het topic, wel zo leuk! :)

Zelf heb ik een G&G GC16 Warthog 12" waar ik erg tevreden over ben, en als backup een Krytac PDW MK2. Klein en compact. Ook onwijs tevreden over (loepzuiver en onwijs lekkere range uit de doos). Mocht ik nu opnieuw kunnen kiezen, had ik het geld van de twee gestoken in een Krytac CRB.
 
Hoi allemaal,

Ik lift even mee in deze topic. Ik ben ook weer opzoek naar een m4. Ik heb al een paar replica's gezien en heb ook voor een v2 gearbox upgrades liggen. Het liefst wil ik naar een full metal maar een goeie polymer body sla ik ook niet af.