LANCER TACTICAL M4 LT-15 TAN

Wingman

New Member
26 sep 2018
4
0
Trophies
2
Goedenavond,
Weet ik niet of ik het in de juiste topic heb gezet, maar heeft er iemand ervaring met het merk en replica LANCER TACTICAL??? Ben nog wel zoekende naar een juiste replica. Ik zou indoor willen spelen en ook wel outdoor. Denk wel dat soort replica wel me aandacht trekt. Ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen of andere tips willen geven?? Gr
 

Bijlagen

  • IMG_20181124_190734.jpg
    IMG_20181124_190734.jpg
    39,8 KB · Weergaven: 172
Er zijn in Europa echt betere keuzes qua beginner m4 replica beschikbaar dan lancer tactical. Ik adviseer dan toch eerder een g&g of een specna arms (Core).
 
[QUOTE="Maffo, Goedenavond oké bedankt voor je reactie en zal dan even verder kijken.
 
Ik heb vorige maand mijn eerst replica gekocht, ik heb een G&G CM16 SRL gekocht, super apparaat.
Deze serie heeft heeft ook een CM16 SRS (klein) en nog een CM16 SRXL (groot). Ik heb de tussen maat gekozen. De kleine versie is een prima apparaat voor binnen en buiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wingman
Ik heb vorige maand mijn eerst replica gekocht, ik heb een G&G CM16 SRL gekocht, super apparaat.
Deze serie heeft heeft ook een CM16 SRS (klein) en nog een CM16 SRXL (groot). Ik heb de tussen maat gekozen. De kleine versie is een prima apparaat voor binnen en buiten.
HI bedankt voor je reactie en heb veel gelezen en YouTube gekeken, en veel te weten gekomen.