Mogelijk nieuwe aankoop TM MP7 gbb

Metalzero

Member
27 mei 2018
18
7
Trophies
2
Hallo allemaal,

momenteel ben ik in het bezit van een TM scar en HK416. Beide geupgrade / mosfets etc.
Replica's schieten goed en gelijkwaardig. Ook qua handeling ervaar ik ze vrijwel gelijk.

Ik ben mij gaan interesseren in de TM GBBR MP7. Het uiterlijk prikkelt mij enorm (bruut ding).
Ik vraag me echter af of ik er goed aan doe om een GBB er bij te halen. Hoofd reden is wellicht dat hij lichter / wendbaarder is voor cqb. Nu ben ik goed in vorm dus ik ervaar mijn aeg's niet als zwaar.
Waar ik op vooruit zou gaan bij het aanschaffen van deze replica is het feit dat hij korter is, directere trigger respons en gewoon de GBB ervaring.

Toch zie ik beren op de weg. Gewicht van de mags (2kg a 5 stuks dus dan is je totaal gewicht weer hetzelfde als je AEG), gas consumption (ik reken op een halve a 3/4 fles nuprol per goeie skirm) en capaciteit van de magazijnen.

Daarnaast ben je gewoon weer dik 700 euro's verder aan het apparaat zelf, mags en mag pouches.

Ik ben op zoek naar mensen die mij advies kunnen geven waarom wel of niet aan te schaffen.

Thanks voor de input.

cheers
 
Je hebt natuurlijk de AEG versie van VFC nu als optie, maar goed 450 + 30*5 is ook 600 euro. Ligt is deze zeker en de mags wegen niks, range is ook dikke prima en de joule output is voor een verbeterde AEP ook niet slecht.

Algemeen:
Ik zou zeggen als je graag een MP7 voor CQB wil waarom niet. Ik denk dat het hier vooral aan jezelf ligt of je de replica genoeg gaat gebruiken om het het waard te maken. Het is een heel tof ding en dat kunnen andere gebruikers vast ook zeggen daar zal het ook niet aan liggen. Qua gas kan je altijd nog op HPA overstappen of het ding efficienter maken.
 
Ik ben mij gaan interesseren in de TM GBBR MP7. Het uiterlijk prikkelt mij enorm (bruut ding).
Ik vraag me echter af of ik er goed aan doe om een GBB er bij te halen.

Sowieso een andere terugslag/gevoel als bij de AEG TM's (heb de 416), verder is de fun factor ook hoog bij dat ding (de MP7)!
En je hebt nog mooie back-ups als het nodig is/ te duur wordt qua gas. ;) Dus doen!

Zelfs zat ik te twijfelen tussen een P* build ARP 556 of een MP7 GBBR voor CQB.
Ben zelf nu gestart met een P* build, maar stond echt bijna te inie minie mutten tussen de P* of een MP7 GBBR.

Kunnen we later anders een keer wisselen en kijken wie de juiste keuze heeft gemaakt. :D
 
Waarom niet gewoon een hicapa?
Kan je perfect upgraden, je kunt hem naast je aeg gebruiken om gebouwen te clearen.
En wendbaarder dan een pistool gaat je niet lukken.
 
Gewoon doen, krijg je geen spijt van.

Mee eens.

De TM MP7 blijft een van de betere (out of the box) GBB's dus dat zit wel goed.
De capaciteit en het gewicht van de magazijnen kan je als nadeel zien, maar het positieve van 'realisme' overstijgt dat weer :)
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor