Review gezocht Nuprol ZR10 scope

MeZj00uP

Member
13 mrt 2018
21
3
Trophies
3
Hallo,

Ik ben opzoek naar meer reviews over de Nuprol ZR10.

Ik heb nu een standaard red dot met flip magnifier (wish) maar de eye relief is ronduit beroerd. Ik speel niet met een DMR maar met AEG dus een fixed zoom is niet praktisch en daarom ben ik opzoek naar een variable zoom.
Via FB kort iets gezien over de Nuprol ZR10 1.25-5X26 maar ik kan op youtube maar 1 review vinden en verder helemaal niks. Iemand hier toevallig ervaring met deze scope?

https://bunker501.nl/shop/accessories/nuprol-zr10-1-25-5x26-ir-black/
 
Hahaha die is me net iets boven mn budget. De €120 voor de nuprol is wel zn beetje het maximum wat ik er aan uit wil geven.

Nog een specifiek type vision king als aanrader?
 
  • Leuk
Waarderingen: MeZj00uP
Was toch benieuwd en dus besteld bij bunker501. Als hij niet zou bevallen had ik hem nog terug kunnen sturen.

Maar moet zeggen dat de eerste indruk meer dan prima is!
 

Bijlagen

  • 8F300BF8-A3A3-47ED-ABA5-5D557E1E72F9.jpeg
    8F300BF8-A3A3-47ED-ABA5-5D557E1E72F9.jpeg
    96,6 KB · Weergaven: 332
@MeZj00uP cool man, nice detail met je Kryptek camo tegels op de achtergrond :cool: Je zou je flip covers nog kunnen draaien - dat ze naar beneden open klappen, scheelt weer wat profiel.
 
  • Leuk
Waarderingen: MeZj00uP
Ik had even de enigste goeie review bekeken en hij zag er inderdaad heel goed uit. Mooi scopie en de praktisch 1x en vergrotingen zijn super handig voor alle replica's. Zag ook dat het eye relief heel goed was.
 
  • Leuk
Waarderingen: MeZj00uP