shotgun pouch +spas12

12over12

New Member
21 mrt 2015
3
0
Trophies
1
sinds vrijdag heb ik de spas 12 van tokyo marui.


nu heb ik het volgende probleem:


mijn idee was om deze shotgunpouch(https://www.qtac.nl/tactical-gear/pouches/ammo-pouches/shot-gun-pouch-zwart) op me rug aan me molle vest te bevestigen zodat ik me shotgun makkelijk mee het veld in kan nemen.(en omdat het gewoon cool is :) )


nu komt het probleem de spas past er heel moeilijk in en net niet helemaal en eruit halen is helemaal lastig, dus ff snel switchen van me main naar me shotgun is er niet bij op deze manier.


hebben jullie misschien een briljant idee om de pouch aan te passen of een ander ideetje.


 


 
 
"even" iets van je rug halen gaat echt niet zo makkelijk als ze je in de film willen doen geloven.


En al helemaal als de shotgun in een pouch zoals die jij hebt zit.Er komt een stukje logica bij kijken.


De enige weg die hij  kan volgen om er uit te komen is recht naar boven. Als je armen die 2 of 3 keer langer zijn dan de mijne een koud kunstje.


Maar je lichaam wil als het iets van je rug afhaalt het voorwerp laten kantelen.Recht naar boven is een tegen natuurlijke beweging.


Je moet zelf aan de crea om iets te fabrieken.Zo even snel (op dit vroege uur) een kort stukje pvc waar je loopmonding in steekt en (stofzuigerslang) beugels waar je kolf in vast klemt.
 
Zelf heb ik voor mijn TM Breacher een shotgun scabbard in Japan besteld, omdat ik met normale formaten hetzelfde probleem had als jij. De Breacher heeft namelijk een dik stuk aan de voorkant van de "cocking handle" of hoe zo'n ding ook heet.

Het ding werkt perfect en ik krijg m'n Breacher er vrij vlot in en uit, niets onhandigs aan.

Alleen kan ik zo snel ff niet vinden bij welke winkel dat was. Stuur me ff een pm, dan kijk ik vanavond ff voor je.
 
@ "de ouwe stomp" ik wil 'm op me rug meer voor de tacticool factor.


@ "peter", ik zal je een pm sturen alvast bedankt voor de moeite
 
https://impulse101.jp/?product=laylaxbattle-style-shotgun-sheath-middle-for-breacher


Die hangt dus op mijn rug op een plate carrier in m'n CQB loadout, heel tevreden over. ;)