Tokyo Marui Hi Capa 5.1 stock -> Full Metal

Wilco Baas

New Member
15 feb 2020
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

mijn eerste topic, yes! Ik trap dan ook maar meteen de deur in.

Wij 'spelen' airsoft op een milsim achtige manier, zelfs tijdens gewone skirms. Dit houdt in dat de communicatie vrijwel van militair niveau is, en onze replica's allemaal zo realistisch als mogelijk aanvoelen. Tuurlijk is de gear niet uitgerust als bij een Milsim (denk aan de zware tassen etc).

Nu heb ik een prachtige sidearm aangeschaft. Schiet tevens ook enorm goed. Echter weet ik dat er bepaalde onderdelen van plastic zijn. Dit wil ik graag vervangen voor metalen onderdelen.

Ja, hij is dan zwaarder. Ja, er zit meer recoil op. Ja, de gas-efficiency kan naar beneden gaan. Dit maakt allemaal niet uit, het gaat om de beleving.

Nu is mijn vraag: Kan iemand mij helpen aan een boodschappen lijstje/onderdelen lijstje van spullen die ik nodig heb. Ik heb verschillende stores gemaild, maar kreeg enkel de reactie "dit hebben wij niet op voorraad". Hier kan ik natuurlijk niets mee.

Ik hoop op dit forum meer mensen tegen te komen die wel van een knutselwerkje houden.

De slide wil ik het liefst van gunsmith bros, echter is dit werkelijk waar o-ver-al uitverkocht..

Bij voorbaat dank voor de moeite en ik hoor graag als iemand mijn kan helpen!