Tokyo Marui MP5 upgraden

Rickkkkk

Well-Known Member
23 aug 2016
58
14
Trophies
8
Beste airsofters, ik heb afgelopen week weer eens mijn replicas uit het stof getrokken. Om vervolgens tot de conclusie te komen dat er aan mijn MP5 nog wel het 1 en ander mag gebeuren.

Ik zou graag zien dat hij rearwired is, goed feed en nauwkeurig is tot een meter of 30/40. Nu ben ik niet zo'n sleutelaar dus ik zat te denken hoe ik dit bovenstaande kan realiseren. Zijn er shops die dit soort opdrachten uitvoeren?

Ik hoop dat iemand me de juiste richting op kan helpen :)
 
Er zijn zeker shops die dit doen. Ik weet niet waar je precies vandaan komt, maar Com-bat in Geldermalsen is een aanrader. De upgrades doe ik normaal zelf, maar mensen om mij heen hebben er goede ervaringen mee.
een meter of 40-50 is haalbaar door een andere barrel en een flat hop setje (er van uit gaande dat de airseal redelijk oke is). Het rear wiren van een MP5 heb ik geen verstand van, maar zal waarschijnlijk bestaan uit wat draadjes die opnieuw gesoldeerd worden en naar achter worden gelegd.
 
Een stock TM mp5 haalt toch zeker wel 30-40m? o_O Een goede flat hop erin zetten zorgt daar anders wel voor.
Rearwire kan ik je niet mee helpen.
 
Zou ik denken van wel, maar inderdaad met enkel een flathop zal je al wel over de 40 meter komen.