Waar begin ik? [CM702 upgrade]

Davidvh81

Active Member
22 mrt 2018
41
9
Trophies
3
Hoi ACN leden,

Na veel omzwervingen ben ik er toch achtergekomen dat de sniper rol me het beste ligt. Ik heb assault, support en ook een DMR geprobeerd maar het ‘rushen’ is niet mijn ding. Hardcore campen ook niet maar wel rondsluipen en wachten op dat ene schot.

Pas de Cyma CM702 besteld en die schiet out of the box 475/480 dus dat is fijn. Maar dat maakt nog (lang) geen accurate sniper.
Weten jullie waar ik kan beginnen qua upgrades voor dit specifieke type/merk sniper replica? Ik heb al begrepen dat het om een goedkope (doch degelijke) m24 kopie gaat, dus er zouden mogelijkheden moeten zijn.

Ik hoor graag van jullie. Alvast hartelijk dank.

Gr david
 
Airsoftpro zoals al is gezegd. Het eerste wat ik zou vervangen is de innerbarrel aangezien de replica al een mooie out-of-the-box fps heeft. Alleen een precision barrel kan al heel veel verschil maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Airsoftpro zoals al is gezegd. Het eerste wat ik zou vervangen is de innerbarrel aangezien de replica al een mooie out-of-the-box fps heeft. Alleen een precision barrel kan al heel veel verschil maken.
En daarbij even een Maple Leaf setje halen (bucking/nub).
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Bedankt mensen voor de reacties! Hoeveel kost dat "airsoftpro" gebeuren? Is dat een setje? Of merk?
En zo'n Maple Leaf bucking/nub setje?
 
Airsoftpro zoals al is gezegd. Het eerste wat ik zou vervangen is de innerbarrel aangezien de replica al een mooie out-of-the-box fps heeft. Alleen een precision barrel kan al heel veel verschil maken.

Hey Akita,

Welke lengte barrel zou ik moeten kopen?
Alvast dank!
 
Airsoftpro.cz is een, naar mijn mening, betrouwbare webshop in Tjechië. Hebben veel upgrade spullen, waaronder eigen huismerk die soms beter is dan de bekende high end merken.

Lengte hang er vanaf. Houdt je hem standaard of komt er nog een suppressor op?
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Zou zelf geen langere barrel nemen ivm cilinder volume. Stock lengte is gewoon prima.

Betreft upgrades: wat is je budget? Wil je alles in 1x upgraden of elke maand een beetje?

(Goede)Budget optie: airsoft pro
Mid range: Action Army
High end: pdi

Ik heb zelf een airsoft pro trigger unit en de rest allemaal Action army. Bevalt erg goed :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Airsoftpro.cz is een, naar mijn mening, betrouwbare webshop in Tjechië. Hebben veel upgrade spullen, waaronder eigen huismerk die soms beter is dan de bekende high end merken.

Lengte hang er vanaf. Houdt je hem standaard of komt er nog een suppressor op?

Wellicht een suppressor. Ik heb verder nog geen idee eigenlijk haha.

Zou zelf geen langere barrel nemen ivm cilinder volume. Stock lengte is gewoon prima.

Betreft upgrades: wat is je budget? Wil je alles in 1x upgraden of elke maand een beetje?

(Goede)Budget optie: airsoft pro
Mid range: Action Army
High end: pdi

Ik heb zelf een airsoft pro trigger unit en de rest allemaal Action army. Bevalt erg goed :)

Ja, ik ga (zoals Akita ook al aangaf) kijken naar Airsoft Pro spul. En ik bedoelde dus de inner barrel: de lengte ervan en de diameter.
Mijn budget is max 200 op dit moment.
 
Ja, ik ga (zoals Akita ook al aangaf) kijken naar Airsoft Pro spul. En ik bedoelde dus de inner barrel: de lengte ervan en de diameter.
Mijn budget is max 200 op dit

Ik weet niet zeker of het past maar: Axtion army hop up unit voor vsr is de beste die er is op de markt. Die zou ik aanschaffen icm maple leaf bucking en nub setje. Verder een piston en trigger airsoft pro set + airnozzle. Dan ben je een heel eind en kom je goed mee op het veld ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Ik weet niet zeker of het past maar: Axtion army hop up unit voor vsr is de beste die er is op de markt. Die zou ik aanschaffen icm maple leaf bucking en nub setje. Verder een piston en trigger airsoft pro set + airnozzle. Dan ben je een heel eind en kom je goed mee op het veld ;)

Het klinkt nog wat als abracadabra maar ik zal het iig noteren! Hartelijk dank bvdzeeuw!
 
Het klinkt nog wat als abracadabra maar ik zal het iig noteren! Hartelijk dank bvdzeeuw!

Misschien een idee dat je jezelf iets meer inleest in de internals van een Sniper? Een niet geüpgrade sniper heeft geen enkele meerwaarde ten opzichte van een goede AEG. De guide van Ties over Sniper builds op dit forum geeft al een hoop info bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Misschien een idee dat je jezelf iets meer inleest in de internals van een Sniper? Een niet geüpgrade sniper heeft geen enkele meerwaarde ten opzichte van een goede AEG. De guide van Ties over Sniper builds op dit forum geeft al een hoop info bijvoorbeeld.

Alles is beter dan een AEG ;-) Rondrennen zonder een batterij is zo heerlijk. Maar ik zal die guide eens zoeken! Thanks!