Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Afgelopen weekend de connector vervangen en met een klemtang weer vast gezet. Ziet er een beeetje lomp uit, maar past en werkt perfect. Thanks voor de reacties en hulp! Weer een stap dichter bij een carrière als elektricien😜
Heren! (En misschien ook wel dames, who knows)
Kwam tot de conclusie dat elke keer als ik iets post hier ik hulp nodig heb haha, zo ook nu..
Mijn nieuw 2e hands aangeschafte Specna begaf het vandaag met skirmen ineens.. Aawh.. : ( Bij nadere inspectie zag ik dat de zwarte connector naar de ik...
Vandaag even de m105 veer erin gezet, steady 0,98-1,02 joule. Met een beetje hop ipv helemaal niks schiet hij heel mooi! Dus dat lijkt ook opgelost.
Super blij mee, bedankt voor alle hulp en advies. Ik ben in 1,5e week ineens een fervent sleutelaar geworden😜
Heb genoeg ruimte om dat te testen, dus dat ga ik zeker doen! Merci voor je hulp Eviltwin, wordt zeer gewaardeerd!
In de situatie die jij omschrijft, wat doe je dan nog? Backing en nub vervangen?
Klopt! Van ,74 tot ,81. Maaar, wel met een compleet omlaag gedraaide hop up. Draai ik die weer iets omhoog, dan is de feed weer slecht en blijven ze in de hopup zitten zonder uit de barrel te komen.
Hij doet het! Haha, tis ongekend. Hij doet het weer. Top mannen! Wel gek dat de hop echt heeeelemaal uit moet staan (daar moet ik dan ook wat mee toch?). Hij schiet .8 met .30 bbs, dus ik ga (nu ik helemaal weet hoe dit in en uit elkaar moet haha) zeker ook die andere veren nog proberen
Ben ik weer.. DE oplossing voor het airseal probleem bleek de o ringen van de nieuwe cilinderhead om de oude cilinderhead heen te leggen. Past perfect, klemt nu mooi vast in de cilinder en met de piston bouwt hij super mooi druk op. Helemaal dicht!
Maar... Ding in elkaar geschroefd, maar hij...
Damn damn. Bedankt voor zover mannen. Ik kijk nog eens met een andere cilinder en anders breng ik hem toch een keer weg..
Jullie zijn toppers, ik heb weer een hoop geleerd in ieder geval
Sneller dan verwacht want de nieuwe cilinderhead en tappet plate zijn er al en ik trek toch een vervelende conclusie..
De nieuwe cilinderhead valt dwars door de cilinder heen.. Dus piston+pistonhead en cilinder = veel druk (goeie airseal dan toch?). Maar de cilinderhead is te klein voor de...
Eventueel nog tips over het invetten? Ik heb dat spulletje wat jij linkte @Kroeskoppie besteld, kan je dat ook in de cilinder met de piston, cilinderhead etc gebruiken?
Heeftie niet! Check, via unit13 heb ik dezelfde gevonden als deze. Die zijn van Ics zelf, dus zal sowieso wel goed zijn.
Thanks allen, ik kom snel terug met de uitslag van al mijn geknutsel!
Heren, bij het ontvetten viel me dit nog op in de piston. Ik heb er nog een oude bijgekregen, maar ze zijn enigzins beschadigd. "Levensbedreigend", of niet?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.