Hulp gezocht omg arnhem

Wilco123

New Member
3 okt 2024
3
0
Hallo, ik heb een umarex vfr hk 416 d. Nu wilde ik de veer vervangen ivm lage snelheid. Leek mij zo simpel. Maar nu krijg ik met geen mogelijkheid deze meer goed. :-(. Wie kan mij helpen. De hk heeft goed gewerkt van te voren. Graag omgeving arnhem/Doetinchem.
Of weet je een adres, ook goed.

Hoi,

Ik kan je hier helaas niet mee helpen, doordat ik alleen maar skirm met HPA-replica's.

Eventueel zou je contact kunnen zoeken met Krale Airsoft in Staphorst en anders misschien Bunker501 in Oldenzaal.

Ik zou in beide gevallen vooraf even contact zoeken of er hiervoor mogelijkheden zijn.

• Leuk
Waarderingen: Wilco123
Je zou ook je probleem kunnen omschrijven. Als je hem al eerder uit elkaar hebt gehaald, kunnen wij je misschien vertellen waar het mis is gegaan.

Met de selector kan hij niet naar semi/auto en naar off. Terwijl de plate en het palletje dat de trigger tegenhoud werkt. Als de gearbox buiten de housing is. Ook de selector plate werkt vlgs mij naar behoren. Incl veertje.

Dat is nou net het deel waar ik het minste in thuis ben :(

Misschien dat je hier in wat in tegenkomt waar je iets aan hebt.

• Leuk
Als je er zelf niet uitkomt zou je nog bij Area 24, de airsoftlocatie in Nijmegen kunnen vragen of ze je kunnen/willen helpen. Zijn normaal erg welwillend voor de spelers op locatie.

• Leuk
Hallo tom. Hij ligt nu uit elkaar en krijg hem niet meer goed werkend. Morgen dan maar rondje bellen. :-(

Vervelend dat het niet lukt.

Dan zit er inderdaad niets anders op, dan even wat rond te gaan bellen. Kijk even of er misschien een mogelijkheid is om mee te kijken met de reparatie. Misschien leer je nog iets voor een volgende keer. :)