Co2 magazijn lekt

Assault Captain

Well-Known Member
12 jan 2017
136
36
Trophies
5
Hoi mede airsofters.

Ik heb hier een Asg cz p10 op co2.
1 magazijn gooit gelijk de co2 eruit nadat ik hem aandraai.

Nu is een tijdje geleden bij 1 magazijn het groene rubbertje/seal eruit gesprongen. Deze heb ik zo goed als ik kon terug gezet. En gelijk getest en deed het toen wel hoe die het moest doen.

Nu gisteren op de skirm lekte 1 magazijn meteen. Nu vermoed ik dat het het magazijn is waarvan het rubbertje eruit is gesprongen.?

Hoe krijg ik deze het beste los? Want natuurlijk als je het eruit wilt hebben lukt het niet haha.
20250428_133134.jpg
20250428_133127.jpg

Heren het is opgelost. Het groene silicone rubbertje zat verkeerd om erin! Werkt weer perfect🥳

En zoals altijd zit het natuurlijk weer in de kleine details. Fijn dat het al opgelost is. :)
Weet iemand zo nog waar ik deze siliconen rubbers kan krijgen?
Ik heb de tekening van je pistol en magazijn van de website van ASG er eens bijgepakt:
1745846646071.png

Volgens mij is dat rubber onderdeel 5-11, als ik het goed zie.

Ik kom als ik op Google zoek op 'ASG CZ p-10 Part 5-11' een website tegen met voorraad in Tsjechie, maar verder niets.

Mogelijk dat andere webshops of fysieke winkels het ook voor je kunnen bestellen, maar dan heb je iets levertijd.

• Leuk
Waarderingen: Assault Captain
Dankje voor het speurwerk!
Goed om te weten 👍

Al verwacht ik dat hij er nu niet meer uit zal ploppen.

Denk toch echtdat het vanuit de fabriek niet goed vast heeft gezeten. Want ik kreeg het er nu niet makkelijk uit.