101 INC. Green Gas

Sander

Partime Mod
10 mei 2014
2.224
1.564
Trophies
36
OORSPRONKELIJK GESCHREVEN DOOR JEAN-BAPTISTE.OP SPECIAAL VERZOEK VAN EVILTWIN-NLniet echt een review maar een waarschuwing.<p style="font-weight: normal; font-size: 12px; line-height: 19.5px; border: 0px; margin: 0px 0px 1.625rem; padding: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; background-color: rgb(251, 251, 251);">
<p style="font-weight: normal; font-size: 12px; line-height: 19.5px; border: 0px; margin: 0px 0px 1.625rem; padding: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; background-color: rgb(251, 251, 251);">greengas van 101INC. is zeer zeer vet. dit lijdt bijna altijd tot schade aan je GBB. Ook heeft dit gas een nare eigenschap de huid te verbranden (chemical burn) zie foto.
1548173_681819008537763_218381042_o.jpg

<p style="font-weight: normal; font-size: 12px; line-height: 19.5px; border: 0px; margin: 0px 0px 1.625rem; padding: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; background-color: rgb(251, 251, 251);">en nee dit is geen freezer burn, want met een ander gas had ik geen last.
<p style="font-size: 12px; line-height: 19.5px; border: 0px; margin: 0px 0px 1.625rem; padding: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; background-color: rgb(251, 251, 251);">update: een andere mogelijkheid is dat er vanwege de idioot hoge concentratie siliconen super gekoelde siliconen op de huid zijn blijven liggen, en dat die druppels de freezer burn hebben veroorzaakt.
 
Het kan misschien ook zijn dat je een allergie hebt ontwikkeld voor een stof in de gas, ik gebruik ook altijd dat merk en heb er geen last van
 
Ik ga het nooit meer gebruiken.
mijn m9 kon net 5 schoten lossen.
Alles was vet van de siliconen.

Nu gebruik ik Abbey,en heb ik nergens mee last van.
 
Graag gedaan :-D
Tja 101 inc is sowieso niet mijn favoriete merk niet qua gear , bb's etc.Ik houd er niet van om merken te bashen maar ik vind de kwaliteit van 101 ruim onder de maat en dan zeg ik het nog netjes.
 
helaas heb ik ook genoeg anderen leren kennen die 101 afraden. Ik blijf er dus ook van weg.
 
Ik ben ook voorzichtig met 101, maar hun gas heb ik 0 issues mee. Patroonhouder houdt af en aan nog wat bb's over en de siliconen olie Is in overvloed maar verder werkt het prima.

Natuurlijk heb ik nog geen ander merk geprobeerd maar van mijn schietsportverleden ben ik gewend dat te weinig meer schadelijk Is dan te veel.
 
teveel vet is opzich niet verkeerd , het geeft alleen zo'n troep.
In de schietsport al helemaal ;-) bij mijn wapens kregen de bewegende delen altijd genoeg vet(break-free), maar nooit teveel anders zat alles onder de bagger na een avondje schieten.
 
Ik gaf mijn onderdelen soms een bad, daarna gewoon goed schoon maken en dan valt het ook wel weer mee.
Alleen de constructie van een vuurwapen Is wat simpeler dan een gbb :p
 
Je wilt in het gas voor je gbb juist een minimum aan smeermiddel hebben. Als je schiet komt je gas ook langs je hop up rubber, zodra die te vettig wordt (geld ook voor je loop) werkt deze niet meer fatsoenlijk.
 
bij de MAG van defensie deden we ook onderdelen nachtje in de olie laten staan voordat we die gingen schoonmaken werkte reuze handig.

maar goed ik ga hiermee verder in offtopic bij dit topic dus weer trug naar het gas
 
Ohja Lol ik was ff vergeten dat er ook nog een hop-up in zat :pDaar wil je inderdaad een minimum aan vet op hebben zoals Oddball ook zei.
 
Gebruik zelf ook abbey gas de rode. alles ziet er degelijk gesmeerd uit niet teveel. Ben er zeer over te spreken
 
Walther gas,zijn wel erg snel leeg,die grote bussen.Maar dat kan ook komen omdat we er 2 GBB's met extra mag's mee vullen bij iedere skirm.Qua smering,nie teveel en ook nie te weinig.Geen issues mee tot nog toe.101 inc.blijven we met een grrrroooooote boog omheen lopen.