12-8 RSL Assendelft

Kevinvr

Well-Known Member
20 feb 2018
464
341
Trophies
16
Hoi!

Ik ga de 12e voor het eerst naar Assendelft, gaan er nog anderen van het forum?
Ik neem een introducé mee, en ga mijn nieuwe oude authentieke pistol holster uitproberen en een nieuwe scope voor op de FAL.

Zin in! Hopelijk tot zondag
 
  • Leuk
Waarderingen: TheUnit
Ik zit nog even te twijfelen waar ik de 12de heen heen ga. Of ik ga hierheen (dichtbij) of ik rijd eindje verder weg naar een onbekend veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: TheUnit
Ook wij zullen met een mannentje of 8 aanwezig zijn.

See you Sunday! :cool:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Grote kans dat ik ook aanwezig ben met een paar man.

Tot zondag!
 
Hey tof mannen, het belooft dus een leuke dag te worden! Als jullie een praatje willen maken, zoek dan maar naar de gozer met ouderwetse gear en een FAL.

Tot zondag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Klinkt gezellig, denk dat ik dan ook kom alleen of mogelijk met 1 intro mee.
 
Helaas al besloten om naar Wild Mountain te gaan, vind RSL zelf niet zo een heel leuk veld/ orga. Maar wie weet tot de volgende! Het wordt wel eens tijd om samen onze FAL's in te gaan zetten namelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Helaas al besloten om naar Wild Mountain te gaan, vind RSL zelf niet zo een heel leuk veld/ orga. Maar wie weet tot de volgende! Het wordt wel eens tijd om samen onze FAL's in te gaan zetten namelijk.

Zeker! Over de FAL gesproken trouwens, heb net weer een update gepost over m'n nieuwe scope :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lange-Ed en Camilo
Ik heb me net ingeschreven, kom naar alle waarschijnlijkheid alleen hierheen. Mocht iemand willen meeten of samenspelen?
 
Ik heb me net ingeschreven, kom naar alle waarschijnlijkheid alleen hierheen. Mocht iemand willen meeten of samenspelen?

Wat ons betreft prima! Des te meer des te gezelliger.
Je herkent ons snel genoeg aan de patches. :)
 
Zou wel mee wille als introducé van iemand, heb alleen nog 0.0 gaat aangezien ik op mijn vog aan het wachten ben. Mocht iemand wat te lenen hebben voor een kleine vergoeding, en er zin in hebben, graag!
 
Zou wel mee wille als introducé van iemand, heb alleen nog 0.0 gaat aangezien ik op mijn vog aan het wachten ben. Mocht iemand wat te lenen hebben voor een kleine vergoeding, en er zin in hebben, graag!

Normaal geen probleem, kom alleen net van vakantie en me back up replica is nog niet werkend en kan er pas vrijdag naar kijken. Weet niet of ik dat gefixt krijg voor zondag..
 
Normaal geen probleem, kom alleen net van vakantie en me back up replica is nog niet werkend en kan er pas vrijdag naar kijken. Weet niet of ik dat gefixt krijg voor zondag..

Kijk maar wat je kan Doen, wil ook niet dat je je in allerlei bochten wringt. Mocht het nog lukken, stuur me dan een pb. :)
En anders zou ik een volgende skirm ook prima vinden natuurlijk !
 
@RG. Goed en slecht nieuws. Had net toevallig ff snel tijd om te kijken ernaar en is, zo schat ik, maar klein onderdeeltje die kapot is. Heb het nu provisorisch proberen te maken en hij heeft net weer geschoten. Echter gaat dit het zeker geen hele skirm volhouden. Heb het onderdeel besteld, maar die is niet op tijd binnen voor zondag. Is een onderdeel van de selectie die af en toe los schiet en dan kan je niet aangeven of je semi, full auto of safe wil. Is dus wel echt cruciaal onderdeel.
 
De safetyswitch is inderdaad wel belangrijk!
Het zou leuk zijn als het had gekund, maar als het niet gaat, gaat het niet;).
In ieder geval bedankt voor de genomen moeite, en wie weet een volgende keer.
 
Ze staan nu op 56 aanmeldingen voor morgen.

TheUnit is bijna in zijn geheel aanwezig (11 man) + wat intros.
Wij gaan bij binnenkomst proberen in team Rood te komen.

See you all tomorrow!