14 april Bunker Hill OPERATION: TOP SECRET

Leon

Well-Known Member
8 jan 2018
167
51
Trophies
6
Ik heb eindelijk al m'n gear compleet en wil nu heel graag mijn eerste Skirm gaan doen. Mijn oog viel op 14 april bij Bunker Hill in Daarle. Ik vroeg me af of er nog meer mensen op het forum interesse hebben om hier heen te gaan of zich misschien al hebben ingeschreven. En wellicht om mij een beetje op sleeptouw te nemen tijdens mijn eerste open Skirm!

Ik hoor het graag van jullie! Thnx

--------------------------------------------------------

Informatie over Bunker Hill:
Adres:Bruineveldweg
7b7688 PJ
Daarle

Bunker Hill is een voormalig militair munitiedepot dit terrein is 145000 m2 groot.Op het terrein zijn er 9 koude oorlog bunkers aanwezig en diverse gebouwen dit alles is omringd met een veelzijdig bosgebied.Strijd voor je commander en beleef de adrenaline van de vele veelzijdige missies.Op het strijdtoneel wordt je aangestuurd door je commander, je zult samen moeten werken om de winst binnen te slepen.De teams worden opgedeeld in squads allemaal met hun eigen missie en specialiteiten denk aan recon, sniper , assault missies.

Zaterdagavond zal er een avondmissie gehouden worden.
Aanvang en speeltijden:
Vrijdag: 18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers
Zaterdag: 7:00 opent de poort, 8:00 FPS meting, 9:00 Briefing, 9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag
20:30 Avondmissie
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
En aanvullend, er zouden mensen met mij mee kunnen rijden vanuit Deventer, mocht je geen vervoer hebben.
 
Ik wou eigenlijk ook deze zondag gaan, maar kwam er op tijd achter dat ik zaterdag avond een verjaardag heb.

Grote kans dus dat ik deze skirm mee doe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Leon
Wachtende bij bunkerhill nu, tijd om de black cobra's trots te maken
 
Leuk om te lezen dat er meerdere mensen gaan!
 
Hele grote kans dat ik hier bij ben, een groep vrienden van een vriend van me gaan als intro.
 
  • Leuk
Waarderingen: Leon
ik ga ook sniper time! voor de mensen die handjes willen schudden, zoek de auto met centric logo's
 
Bunkerhill altijd goed! Als we een volledig weekend gaan, en als ik vervoer kan regelen ga ik graag mee! Heb voor april nog niks geplanned!
:)
 
Ik wil hier eigenlijk héél graag naartoe mensen! Zijn er andere geïnteresseerden?

ik ga er niet bij zijn helaas, is net een paar dagen voor mn BOA theorie examen. moet dus vol aan de bak:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Ziet ernaar uit dat @NielsHoffland en ondergetekende het gehele weekend aanwezig zullen zijn! Meer mensen die aansluiten bij ons en ons tentenkamp? :D:D