14 oktober - Airsoft Heaven scenario's

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Hey!

Ik wil hier heel graag weer een keer heen. Ja, gladiator is een matig veld met kloten muggen -.- Maar ik mis Christiaan zijn toffe missies en concept :) Laatste paar keer steeds niet kunnen gaan.

Ga je mee?
https://www.dutchtacticalschool.nl/product/14-oktober-tactical-scenarios/

Zijn maar beperkt aantal kaarten dus niet te lang nadenken ;)

[RSVP=4878]Click here to RSVP[/RSVP]

Boudewijn - 1
Conrex - 1 - Ik stem voor wilders
Harco - 1
Hertenvacht - 1 - Pewpew
Jan - 1
lotte - 1 - Yesss
Luxus - 2

Total: 8
 
Laatst bewerkt:
Dit is een nieuw event voor mij. Wat kan ik hier, naast de omschrijving gegeven door Christaan, van verwachten?
 
Hoi. Ik vind gladiator wel leuk! Want het wordt een soort cqb veld. Met mijn nieuwe hpa en rof van een miljoen schiet ik iedereen de moeder
 
Dit is een nieuw event voor mij. Wat kan ik hier, naast de omschrijving gegeven door Christaan, van verwachten?
Goeie vraag! Ik weet niet zeker of er een verschil is tussen een tacsim en dit. Tacsim had in ieder geval een wat rustiger tempo en wat dynamischere missies. Uiteindelijk nog een hoop geschoten. Wat wel leuk was was dat je je team moest "inkopen" qua gear. Wij hadden allemaal lowcaps zodat we meer support hadden in de vorm van arty en UAV's. Of dat hier ook is weet ik niet.
 
Hah ik zie nu pas dat het de 14e is en dan kan ik helemaal niet. Kan ik ook weer on-rsvpen?
 
Goeie vraag! Ik weet niet zeker of er een verschil is tussen een tacsim en dit. Tacsim had in ieder geval een wat rustiger tempo en wat dynamischere missies. Uiteindelijk nog een hoop geschoten. Wat wel leuk was was dat je je team moest "inkopen" qua gear. Wij hadden allemaal lowcaps zodat we meer support hadden in de vorm van arty en UAV's. Of dat hier ook is weet ik niet.

Klinkt leuk, ik ben erbij!
 
Goeie vraag! Ik weet niet zeker of er een verschil is tussen een tacsim en dit. Tacsim had in ieder geval een wat rustiger tempo en wat dynamischere missies. Uiteindelijk nog een hoop geschoten. Wat wel leuk was was dat je je team moest "inkopen" qua gear. Wij hadden allemaal lowcaps zodat we meer support hadden in de vorm van arty en UAV's. Of dat hier ook is weet ik niet.

Nee dit is anders qua opzet dan een tacsim.
Bij tacsim heb je meerdere missie doelen welke je al dan niet kan uitvoeren. Tacsim draait om het behalen van intel.

Bij tactical scenario's heb je een taak het is alleen aan jou hoe je dat uitvoert. De stealth way of full force etc etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ga er over nadenken , moet hier toch een x naar toe .
Robin