15 September Tac ops Gasselte.

Paranoid

Well-Known Member
17 okt 2017
250
96
Trophies
12
Hallo ACN,

Nog mensen die bij deze skirm aanwezig zullen zijn? ik zal aanwezig zijn met een intro en nog een groepje van 4 a 3 man.
Verder mensen ervaring met de Tac ops van ACS?

https://www.airsoftcombatsupport.nl/product/open-event-tac-ops-15-september-2018/

Hierbij de info.
Tactical Operations zijn open events waaraan elke airsofter kan meedoen die meer wil dan “Capture the flag” of “Team deathmatch”. Met Tactical Operations draaien we missies waarbij tactiek en strategie een belangrijke rol spelen, het gaat allemaal om teamwork en communicatie!

Op open events werken we met armbandjes zodat je je tegenstander kunt identificeren.

Open events zijn toegankelijk voor iedereen vanaf 18 jaar. Geen NABV lid en niemand in de buurt die NABV lid is?? Geen probleem! Wij schrijven u graag in als ACS intro. Onze spelregels kunt u hier vinden.
Tijdschema

  • 08:00 Poort open
  • 08:30 Start FPS test
  • 09:15 Poort dicht (spelers die te laat zijn mogen na de briefing de poort door)
  • 09:30 Briefing
  • 10:00 Aanvang spel
  • 12:30 Pauze
  • 13:30 Aanvang spel
  • 16:30 Einde
Voorzieningen

  • Droge omkleedruimte
  • HPA vulstation
  • Verhuur airsoft apparaten/gezichtsbescherming/kleding
  • Shop (airsoft apparaten, gear en gebruiksartikelen)
  • Toiletten
  • Drinkwater
  • Electriciteit
  • Catering, verzorgd door de uitbater van het terrein
Adres

Outpost Delta 19
Bosweg 2
9462 TA Gasselte[/spoiler
 
Hallo ACN,

Nog mensen die bij deze skirm aanwezig zullen zijn? ik zal aanwezig zijn met een intro en nog een groepje van 4 a 3 man.
Verder mensen ervaring met de Tac ops van ACS?
Geen ervaring maar ben beniewd! Ik ben op zoek naar events die wat meer doen dan de standaard "arcade" events. Dus als dit bevalt ga ik dit in de gaten houden voor de volgende keer. Ik kan jammer genoeg niet.
 
Ik ga proberen wat intro's mee te nemen en dan ben ik zelf uiteraard ook aanwezig :)
 
Ha, grapje. M'n airsoft buddy houd het voor gezien en blijkbaar lijkt het de rest wel tof om te doen maar om er op tijd voor uit bed te komen .. :rolleyes:
 
Net ingeschreven. Kom vanuit Kampen.

Ben te herkennen aan 2 ICS L85`s en ICS APE.