19-3 Veluwe airsoft open dag

Pinguin

Member
23 feb 2016
10
1
Trophies
2
Ik ga 19 maart naar de Veluwe Airsoft open dag om te kijken of ik me (samen met een aantal vrienden) volledig in het Airsoft ga gooien.

Gaan er nog meer mensen hier naar toe of niet?

Had hem zien staan, ben die dag vrij en wil wel ergens gaan airsoften, maar volgens mij word er niet gespeelt deze dag bij B&A?

ik zie hem niet staan op de site, alleen de 13e en de 28e.
en daar kan ik zeker alleen heen als ik introducee ben van een NABV lid?

Het zal geen skirm event zijn denk ik. (of alleen op een deel van het (paintball)veld. Net zoals de mini skirms bij B&A op de opendag).

Normaal gesproken speel je op het volle terrein (dus ook waar de andere evenementen normaal zijn) en dan zou je dus geen opendag kunnen houden. Tenzij iedereen met brillen op door het spel gaat baggeren, dan lijk me toch ook niet de bedoeling.

Ik kan nog steeds nergens zien waar je je dan zou moeten aanmelden voor deze opendag.
Want neem aan dat het voor beginners is?

Ik zie op de veluwe airsoft site ook alleen de optie om als introducee met een nabv lid mee te gaan, ik zie geen optie om als introducee alleen aan te melden.

Ik heb contact gehad met mensen van The infected Legion (een van de huisteams van VA). Er zou een soort van Skirm zijn maar deze is afgelast. Er is nu een shooting range en voor mensen die helemaal nieuw zijn om vragen te stellen en te luisteren naar de verhalen van de airsofters.

Hey mijn broertje, een maat van mij en ik zijn wel geïnteresseerd om naar de open dag te komen. Maar wij vragen ons af of je je voortijdig aan moet melden en zo ja hoe? Kan ik dat zelf of moet iemand dat met een NABV pas doen. Als dat het geval is kan iemand mij en de rest dan inschrijven. verdere info kan ik niet vinden op de site. Iemand info hier over?

Ik zou best erheen willen reizen met mijn replica's om beginners te kunnen laten schieten/ een replica vast te kunnen laten houden om evt een keuze te kunnen maken :) En natuurlijk voor de gezelligheid!

Heb echter wel alleen een sniper en een glock..

Dat zou top zijn voor mij. Ben zeer nieuwsgierig om zo te spelen maar weet je ook iets over inschrijvingen??

Geen idee, normaal gaat dat via de website van veluwe airsoft, in de agenda.

Misschien dat @VAcrew als nog wat info kan geven hier?

Stuur even een mailtje naar het email adres van veluwe airsoft. Zij kunnen je hier meer over vertellen!

Nou de NABV pas is eindelijk binnen. Nu wachten op as zaterdag bij Veluwe airsoft en dan hopelijk aan de slag met deze hobby. De keuze voor een replica is definitief gevallen op de Specna Arms SA-B03 en heb ook al een aantal updates (barrel, hop up, Flat hop up bucking en m100 spring)