1e skirm Balls and Arrows

robin97

Well-Known Member
21 jan 2016
275
55
Trophies
7
weet niet of dit in de goeie categorie staat, maar dat hoor ik nog wel.

ik heb gister mijn 1e skirm gehad bij balls and arrows samen met een maat van me.
had zelf wat eigen gear meegenomen, zoals ene chest rig, petje, schoenen, shemag.
merkte al dat dat een stuk beter speelde dan wat ze daar hadden.

vond het een hele leuke ervaring, ondanks dat de replica´s soms niet ver genoeg schoten en dat aan het einde van de dag sommige mensen niet eerlijk hun hits namen.
maar dat puntje van de replica veranderd al snel als je je eigen replica heb, denk ik.

zelf vond ik het veld wat aan de snel weg ligt het leukste, omdat je daar wat meer beschutting had en wat dichter op elkaar speelde.
op het andere veld moest je soms wat grotere afstanden over bruggen en dat ging niet altijd makkelijk.
want na een kwartiertje waren de meeste van ons team aan de andere kant en waren alle beginners omsingeld in de spawn.

hierbij wat foto's.

10336736_947255435389613_3229407914282232008_n.jpg
[/url][/img]

12819375_947259918722498_1661038011075274295_o.jpg
[/url][/img]

12823486_947256472056176_5467395730585551699_o.jpg
[/url][/img]

12829013_947257752056048_8912590997347642901_o.jpg
[/url][/img]

het was ondanks een paar puntje een super leuke dag.
en het heeft me omgehaald om in de loop der tijd spullen aan te schaffen en van airsoft mijn hobby te maken.

Nice one! Tof dat je gaat beginnen!

Die dingen die je beschrijft als nadelen heb je jammer genoeg altijd. Als je iemand tegen komt die 1000 euro in zijn replica pompt, dan schiet die meestal verder, sneller en beter dan die van jou. Tenzij jij 1500 euro in je replica stopt ;)

En hits niet pakken houdt je altijd. Of het nou echt gebeurt of niet. Het is ook ervaring om in te schatten wanneer je nou echt iemand raakt of niet. Het lijkt soms alsof ze op iemand vallen, en als je dan vanaf de zijkant kijkt vallen ze 5 meter voor iemand.

@Jan achja het zijn kleine puntje en ik hoop toch wel dat een eigen replica een stuk beter schiet dan die huurkitjes, want had echt het gevoel of ik er niemand mee kon raken van een afstandje.

p.s. wanneer komt de video online waarin de specna arms sa-B02 word getest?

Jan;19738 zei:
Nice one! Tof dat je gaat beginnen!

Die dingen die je beschrijft als nadelen heb je jammer genoeg altijd. Als je iemand tegen komt die 1000 euro in zijn replica pompt, dan schiet die meestal verder, sneller en beter dan die van jou. Tenzij jij 1500 euro in je replica stopt ;)

En hits niet pakken houdt je altijd. Of het nou echt gebeurt of niet. Het is ook ervaring om in te schatten wanneer je nou echt iemand raakt of niet. Het lijkt soms alsof ze op iemand vallen, en als je dan vanaf de zijkant kijkt vallen ze 5 meter voor iemand.

Niet per se natuurlijk als je ik even heel flauw mag zijn, als iemand er 1000 euro in stopt maar totaal nutteloze onderdelen zoals hele dure siegetek gears en veel te dure andere gearbox onderdelen vervangt zonder de FPS of barre//hop up aan te tasten dan schiet hij waarschijnlijk niet verder. Daarnaast is er ook gewoon een limiet waar de performance/prijs verhouding ophoudt en elke 100 euro's die je in de replica een minimale performance increase geeft.

De balls and arrows replica's zijn nog niet zo slecht, het zijn de polymeren G&G's (Combat machines), over het algemeen niet slecht maar de hop up zal wel niet altijd even goed zijn afgesteld en het is geen dikke super geupgrade replica.

Edit: Nvm die had je niet :|

@Rebelattack nee ik had een g36, weet wel zeker dat het wat beter geweest was als het een g&g cm was geweest

Leuk! Ik heb je waarschijnlijk gemist op t veld afgelopen zondag. Zat bij team blauw ;) het was in iedergeval erg gezellig en prachtig weer. En als je het had over de spawn vastzetten in de ochtend. Sorry daarvoor, ik maakte deel uit van het squad die de rode spawn bij de rocket silo/het EU gebouw daarzo vasthield. Alhoewel ik dacht dat jullie prima via de achterrand van het bos naar de kerk konden lopen, die range hadden wij niet. Maarja, Ik ben 10 april bij Veluwe airsoft, wie weet kom je daar ook naartoe en pak je me ff flink terug met een full auto spray :)

@Lennart-vm dacht al dat jij het was, (zag het aan je replica (specna arms sa-b03 half tan))
helaas konden we niet via de kerk toen we ingesloten werd om dat 1 kant van onze spawn door ons eigen team in de vorige ronde genuked was.

wie weet, ben nu wat gear aan het aanschaffen en als ik wat meer geld tot mijn beschikking heb ga ik een pas aanschaffen en een replica.

@robin97 Zou gezellig zijn, je kan als je wilt als introducee van mij mee als je niemand anders kan vinden en als je dus mee wilt. Er zijn wel maar 50 plekken dus als je mee wilt beslis dan wel redelijk optijd. Zou gezellig zijn.

En jammer dat dat genuked was door je eigen team.

EDIT: Wat ook leuk was was dat wij iemand in ons squad hadden die een PDR op lucht had en dat ding maakte een herrie dat je m over het halve veld kon horen. Een soort specht. Die moet je dan ook vast gehoord hebben

@Lennart-vm ik moet nog ff kijken, ik wil nu eerst zelf spullen aanschaffen en dergelijk, verwacht wel dat ik volgende maand met mn eigen gear en replica kan skirmen, maar dat ligt er natuurlijk een beetje aan hoe snel ik mn pas aanvraag en binnen heb.

ja volgens mij heb ik die gehoord, en volgens mij heb ik die ook een keer goed geraakt toen ik bij die boomstammen zat en hij ging daarna nog op zn bek over een boom stam.

robin97;19755 zei:
ja volgens mij heb ik die gehoord, en volgens mij heb ik die ook een keer goed geraakt toen ik bij die boomstammen zat en hij ging daarna nog op zn bek over een boom stam.

haha, geweldig XD. En ja laat maar weten, eigen gear is ook wel echt heel fijn. Heb zelf nooit met huurkits hoeven spelen.