21 Mei Balls & Arrows

Imakittymeow

Well-Known Member
15 mrt 2017
192
158
Trophies
13
Hallo,

Ik zal 21 Mei aanwezig zijn bij Balls & Arrows, hopen dat de knietjes het nu wel volhouden na een weekje rust ;) Er hebben er al 100 aangemeld, wie volgt?


====================================================================================
Balls and Arrows open Skirms

Wekelijks houdt Balls and Arrows open airsoft Skirms. Hiervoor kan nu iedereen boven de 18 zich inschrijven*. U kunt zich via de link hieronder aanmelden. Nu met IDEAL vooruit betalen!

Tijden en voorwaarden:
Tijden : voor 9:00 aankomst, 10:00 starten , spelen tot 16:00

De kosten zijn:

- € 25,- entree voor hele dag! (Excl. eventueel € 0,50 IDEAL kosten (hiervoor krijg je een tegoedbon op locatie!) of € 1,50 betaling kosten bij op locatie betalen)
Extra opties:

- € 30,- voor een huurset Basis (replica/wapen met magazijn), bril of masker, mondbescherming en een veiligheid/hit hesje) .LET OP GEEN OVERAL dus. Dit maakt het totaal € 55,- inclusief entree.
- € 37,50 voor een huurset Elite (Basis set plus overal, tactisch vest (chest gordel) , Pet en een extra magazijn). Dit maakt het totaal € 62,50 inclusief entree.

Let op er zit bij deze setjes (op een open Skirm) nog geen bb's. Deze zijn vanaf € 11,- per 4000 te koop. Hiermee kunnen eventueel meerdere personen spelen.

Goedkope top veld BB's aanwezig , o.a. Core en Prohit.

Maximaal 220 plaatsen. Er zijn genoeg huursetjes beschikbaar. Gratis perslucht voor HPA flesjes aanwezig!

Eigen replica's meenemen kan alleen door leden van de NABV, officiële introducés of buitenlanders met een NABV ontheffing!

Introducés van NABV leden moeten worden aangemeld door het NABV lid. Dit moet door hem of haar aan te melden via MIJN.NABV.NL. Vergeet niet dat de introducés hun introducé bewijs bij zich moeten hebben! LET OP, de introducés moeten ook nog bij ons worden aangemeld!

Let op, mondbescherming wordt aangeraden!

Lees bij het inschrijven s.v.p. onze veldregels voor u ons komt bezoeken.

*= Gasten met een huurset zullen door Balls and Arrows als introducé worden aangemeld bij de NABV (Nederlandse Airsoft belangen vereniging). Dit omdat ze ander geen replica mogen hanteren en om te kunnen controleren dat ze niet vaker als 6 keer per jaar airsoft spelen (eis van de NABV). Wilt u vaker als 6 keer per jaar airsoft spelen? Dan zult u lid moeten worden van de NABV. Introducé zijn zonder huursetje van Balls and Arrows is alleen mogelijk als een bestaand NABV lid je meeneemt EN aanmeld als introducé. Je moet dan zijn of haar replica gebruiken/lenen.
 
Awesome!!! Ik ga al naar Ulicoten :( Better luck next time weer! :p
 
Ben er bij! Wel met een huur replica, eigen replica nog niet binnen ivm afstellen.
 
Zo we zijn weer terug van een dagje knallen, en wat een weertje zeg!

Lekker gespeeld en flink wat mooie actie's met mijn squad kunnen maken. 2x een complete squad kunnen uitschakelen en een aantal keer behind enemy lines geraakt.

Ook nog ff een sprintje door het kruisvuur getrokken om iets op te halen wat er niet bleek te liggen. Vervolgens moest er ook weer een sprintje terug worden getrokken. @Dingofox zag me volgens mij nog rennen over het veld heen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Theunis_B
Nice! Op onze Facebook hebben we een reactie van iemand die het veel te druk vond. Zo te zien niet jullie ervaring?
 
Neee, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Men zat te veel aan 1 kant van het veld bij blue hq waarschijnlijk. Ik zat meer bij shopping mall en research centre. Daar vondt ik het eigenlijk te rustig. Als mensen geen missies doen dan is het meer free for all, en wordt er niet verspreidt.

Bewijs is ook dat er door beide partijen weinig punten zijn behaald.
 
Nice! Op onze Facebook hebben we een reactie van iemand die het veel te druk vond. Zo te zien niet jullie ervaring?

Mwah, het was vol geboekt idd maar heb er geen hinder van onder vonden. Je had wel genoeg targets om op te schieten :p
 
waren alleen wel heel veel nieuwe mensen. En veel mensen die niet gelijk hun hit namen... Dit leidde soms nog wel eens tot frustratie bij sommigen. Maar gelukkig traden de marshalls goed op :) Al met al een super dag gehad.
 
Ja dat klopt wel, vooral het eerste deel mensen die hun hit niet namen. Tweede deel werd er aangekondigd dat marshalls undercover gingen meespelen.
 
Ik was 1 van de newbies, maar ik had echt een super dag! Mooi om te zien hoe (het grote deel van) de mensen met elkaar omgaan, kreeg van iedereen tips en mensen die mee namen en dingen uitlegden enzo!! Gave dag gehad, smaakt naar meer.