23 juni arcade 'dark forest' ulicoten

Barthezz

Member
31 mei 2018
13
3
Trophies
2
Hi,

Ik wil samen met een vriend voor het eerst gaan airsoft/een Skrim spelen in ulicoten. Zijn er toevallig meer mensen die aanwezig zijn die dag?

Laat ik voorop stellen dat wij nog geen nabv lid zijn en ook nog geen VOG hebben aangevraagd. Ik wordt een beetje van mijn stuk gebracht door de FAQ op de site van ATCX, want kan je nu wel of niet een potje Airsoften zonder VOG/NABV?

Anders heb ik nog wat te doen komende week

Thx!

Edit: dus alleen als introducé. Zijn er 2 personen waarbij wij meekunnen als introducé?

Alvast bedankt!

Je kan ook als intro worden aangemeld door de organisatie, maar als er een lid al heen gaat is dat natuurlijk gezelliger. Het komt mij niet goed uit ivm tentamens de week erna.

Als je huursetje neemt, schrijft organisatie je gewoon in als introducee. Ik weet niet hoe je anders aan de replica's wilt komen?

Je kan ook als intro worden aangemeld door de organisatie, maar als er een lid al heen gaat is dat natuurlijk gezelliger. Het komt mij niet goed uit ivm tentamens de week erna.

Oké, thx! Was mij niet duidelijk/helder dat de organisatie dit ook kan.

Als je huursetje neemt, schrijft organisatie je gewoon in als introducee. Ik weet niet hoe je anders aan de replica's wilt komen?

Was mij niet duidelijk en staat in mijn ogen niet helder op hun website (of ik lees niet goed ;-) )