24-09-2017 Dark Forest Ulicoten

Artilux

Well-Known Member
23 aug 2017
169
93
Trophies
14
24 September ga ik met twee forumgangers (huurkits) hoogswaarschijnlijk naar Dark Forest Ulicoten.
Het leek mij dan ook leuk om te kijken of er meer van jullie aanwezig zijn!

EDIT:

24-09-2017 natuurlijk, maar ik kan de titel niet aanpassen.
 
Heb je toevallig een link van Dark Forest Ulicoten ik kreeg deze zo snel niet gevonden?
Ik ben namelijk op zoek naar mijn eerste airsoft locatie en deze ligt lekker in de buurt. (ik kom zelf uit Rosmalen (naast Den Bosch)).

moet vanavond alleen wel nog mijn agenda checken.:D
 
Wilde eigenlijk mn nieuwe hpa setje gaan testen daaro mjaa kben jarig die dag dus ik kan helaas niet... maar ik ben binnenkort vaker op dark forest te vinden, voor mij 20min rijden.
 
Wilde eigenlijk mn nieuwe hpa setje gaan testen daaro mjaa kben jarig die dag dus ik kan helaas niet... maar ik ben binnenkort vaker op dark forest te vinden, voor mij 20min rijden.
Zolang je maar bij mij in 't team zit dan ;)
 
mm ik twijfel ook nog om samen met mijn neefje die kant op te gaan de 24ste (even weer in de gaten houden )
 
mm ik twijfel ook nog om samen met mijn neefje die kant op te gaan de 24ste (even weer in de gaten houden )

Weer zag er nog wel goed uit, tegen de 20 graden en droog. Maar je weet het nooit in Nederland he.


Net ingeschreven voor aankomende zondag voor mijn eerste skirm ooit.
huurkit erbij natuurlijk.

Heb er zin in, maar blijft spannend zo in je eentje :rolleyes:
 
MIke mijn ervaring Is dat er genoeg mensen kunnen en zullen zijn die je best kunnen helpen (mocht ik gaan wil ik je best op gang helpen) Zelf Afgelopen week voor het eerst met mijn eigen spullen gespeeld (keer of 6 nu geairsoft) dus kan je niet vele leren maar wel op weg helpen.
Ik laat het nog wel weten of ik ga
 
Laatst bewerkt:
Weer zag er nog wel goed uit, tegen de 20 graden en droog. Maar je weet het nooit in Nederland he.


Net ingeschreven voor aankomende zondag voor mijn eerste skirm ooit.
huurkit erbij natuurlijk.

Heb er zin in, maar blijft spannend zo in je eentje :rolleyes:

Je bent niet alleen ;) Wij zijn er ook! Gaan gewoon teamen en alle spellen winnen! #DOMINATORS! :p
 
Jep ik ben er morgen ook met mijn neefje als je 2 gasten met dezelfde koffer en zelfde m4 ziet (specna arms) zijn wij het kom gerust hallo zeggen wij bijten meestal niet :p)
 
Laatst bewerkt:
Kak ik wil ook mn nieuwe set proberen... binnenkort nog plannen voor dark forest??