Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou graag willen, echter ga ik, na een lange verbouwing, dat weekend eindelijk overhuizen.
Dus helaas pindakaas voor mij. Heb wel al vrijgevraagd voor weekend bunker hill in juni.
Was mooi weer. En heb bij team ares me mogen spelen in 2e helft. In eerste helft was ik eens voor verandering bij sfrt. Maar ik weet niet of het door mij komt..... maar als ik t goed heb heeft sfrt de zondag gewonnen.
Heb zelf bij rood (geloof de cobra's) gespeeld, maar moest helaas in de middag opgeven i.v.m. problemen met m'n replica. Heb helaas dus ook niet meer meegekregen wie er gewonnen heeft... de ochtend hebben we het wel goed gedaan
Was voor mij de eerste keer bij bunker hill, maar ga hier zeker nog weer eens terugkomen!
ik zat in ochtend bij SFRT (een keer wat anders dan BC)
in de middag zat ik bij ARES en heb 2x rood moeten helpen omdat het niet zo goed ging. erna als laatst blauw geholpen maar toen ging rood massaal naar huis omdat we een te goede linie hadden liggen. volgens de FB van 3div. heeft SFRT za en zo gewonnen
Zag het idd... helaas heb ik zelf vanaf ongeveer 12:00 uur niet meer kunnen spelen i.v.m. problemen. Uiteindelijk rond 14:30 de moed opgegeven en richting huis vertrokken.
Jammer dat rood eigenlijk heeft opgegeven.... volgende keer kan ik de dag gewoon uitspelen!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.