26-08 Balls & Arrows

Solstice

Well-Known Member
5 feb 2018
254
222
Trophies
18
Gaan er van hier nog mensen naar B&A zondag? Ik ga met @MattiB en 4 intro's.
Even voor het eerst Matti's H03 fieldtesten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MattiB
Ik wil hier graag heen.
Word een huurset, dus mocht iemand nog ruimte voor een introducé hebben..:)
 
Had goed gekund alleen wij zitten helaas al aan onze max. aan introducees deze ronde.
 
Geen probleem, mocht er niemand zijn huur ik een setje.
 
Kun je ook een set huren zonder dat je iemands intro bent of zonder NABV pas? Of heb je hem al binnen? (even snel je voorstel topic gelezen:p) Ik weet het eerlijk gezegd geeneens.

Als je wel mogelijkheid hebt om mee te doen buiten ons om dan mag je alsnog wel aansluiten hoor!
Ik dacht dat je zonder nabv pas perse bij iemand als introducee moet meegaan omdat het anders niet kan.

EDIT:
Balls & Arrows: "Als je bij ons een huursetje neemt,melden wij je aan als introducé."

Kan dus prima zo te zien. Wees welkom zou ik zeggen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RG.
Kan bij b&a inderdaad op die manier. Zie het niet gebeuren dat ik voor zo dag me pas, en dus ook al eigen gear binnen heb:D. Al heeft dat natuurlijk wel de voorkeur!
Zal me vandaag of morgen inschrijven, zou het inderdaad leuk vinden als ik bij jullie aan kon sluiten!
 
Ik ben er ook met een redelijke groep, draag een combi van Marpat en multicam black! Am-013 is ook voor het eerst mee.
 
Zijn jullie ook nog naar blauw gegaan? We hebben toch nog mooi ff gewonnen :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MattiB
Wij zaten met 4 man bij blauw. Was een geslaagde dag. Jammer dat ik mijn daar aangeschafte sniper niet kon gebruiken omdat deze 2 feet te hard schoot.