27 december - TacSim: Nightops, met nachtelijke exfiltratie

Jammer dat ik dan in Duitsland bij familie ben, anders was ik gegaan! Nu maar wachten op de Midzomernacht Skirm!:-)

Lijkt mij erg vet, ik moet ff kijken of ik vervoer kan regelen aangezien ik in Breda woon.

Erg fan van de airsoft-heaven tacsim, helaas heb ik 0,0 gear voor de nacht :(

Je hebt er verder geen speciale gear voor nodig! Alleen wat breaklights. We faciliteren het zo dat er voor ieder een leuk spel te beleven is, of je nou NVG hebt of helemaal niks, je kunt er helemaal je eigen spel van maken :)

Vet bale dat ik nog geen apparaat heb anders had ik zeker mee willen doen :(

echt super toffe afsluiter voor het jaar!

Naar mijn weten niet via airsoftheaven zelf in ieder geval.. daar naast is het zo met een milsim dat alleen lowcap en misschien midcap toegestaan is.. En die worden ook maar zelden verhuurd dus als je dan extern gaat huren en ook minimaal 6 lowcap magazijnen bij moet huren Word het ineens een dure pil

Ik zie net dat op locatie evt materiaal te huur is maar zoals gebruikelijk alleen met highcap

Niet denken in problemen, maar in oplossingen... ;)

Als je alleen een highcap hebt (huur, of degene die je bij je replica die je nog even snel gaat kopen krijgt) dan gooi je daar gewoon 1 standaard speedloader (circa 115 BB's) in leeg, et voila, midcap!

We hebben deze regel ingevoerd aangezien er tegenwoordig zelfs ' midcap' mags bestaan met 190 of zelfs meer BB's, dus de grens ligt gewoon op 115. 

Daarnaast speel je eigenlijk het grootste deel van de dag single shot (in de avond/nacht is dat zelfs verplicht) dus is het verschil ook een stuk minder.

Waar een wil is, is een weg. Of neem een paar ACN' ers mee, om links en rechts wat te lenen zoals vaste Airsoft Heaven gangers @Seagon @Peter of anderen...

En @Jan Hoos wilde ook wel mee geloof ik :)

Ik zou graag willen, maar ik denk dat ik het volgend jaar maar moet doen.

Ik ga eind van de maand naar de schoonfamilie in Moldavië :)
Genoeg pak werk :/

Zeker ik heb interesse! Helemaal als ik lees dat er weinig speciale night ops gear nodig is. Zo te zien krijg ik ook mijn nieuwe vest voor die datum binnen dus kan ik gelijk in mijn Marpat set ten strijde trekken ;) 

@christiaan nou het apparaat is geregeld nu nog even uitvogelen of hij voldoet aan de normen. Dan kan ik me ticket aanschaffen ;) Zou zonde zijn om op het event er achter te komen dat het apparaat 110 FPS over het limiet zit :P