Mike-Whiskey

Well-Known Member
9 aug 2017
229
113
Trophies
16
Totaal 100 plaatsen.

FPS:
360 side-arms en rifles
450 DMR (no delay)
500 Sniper

(Rook)Granaten niet toegestaan

Mogelijkheid voor vullen hPa tank, voor hPa tournement lock verplicht.

Inschrijven via:
http:\\airsoftclubamsterdam.nl\aanmelden\

Adres:
Wandelweg 12, 1521 AG Wormerveer
parkeren bij Station Wormerveer
Via stationstunnel naar de andere zijde van het spoor en dan links-af.
 
Ik ga even kijken of ik erbij kan zijn weer. Na de proefskirm snakt het zeker naar meer!
 
Nee ik was hellaas niet bij de proefskirm, het was meer je enthousiasme.

Haha dat is ook goed dan. Ik heb me die dag, ondanks het weer, goed vermaakt in iedergeval. Ik vond de andere manier van spelen dan op de grotere open bos terreinen wel leuk outdoor. Ben wel benieuwd hoe ze de paar probleempuntjes opgelost hebben nu sinds de proefskirm.

Heb op de proefskirm hoop positieve meningen in iedergeval ook gehoord van anderen.
 
Naar het schijnt stellen we het hele veld nu open.

De sloot zijn we nog aan het kijken wat er allemaal mee mogen en kunnen doen, zelfs een wild idee over een ophaalbrug ligt op de ideeën tafel.

Eventuele ideeën vanuit de spelers kant, stuur ze in een pm naar mij toe, dan kan ik ze mee nemen in de besprekingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
@Mike-Whiskey , is er al bekend wanneer jullie het evenement online zetten op de NABV website? Wil intro meenemen namelijk die met mijn Gear speelt, maar kan dat nu nog niet aangeven op nabv website.
 
Ik heb het even voor je na gevraagd. De skirm is afgelopen maandag bij de NABV aangemeld, echter nog niet verwerkt door de NABV.:(

Bedankt voor je snelle reactie! Ik wacht het even af dan tot die online staat van de week en schrijf dan ons beiden in. Tot de 27ste!
 
Zie net mail dat vanwege lage inschrijving eerste open skirm niet doorgaat op 27ste. Ik ga even kijken waar in dan heenga met me intro de 27ste.
 
Helaas wel, ik vernam het ook gister avond laat. Het fijne weet ik er nog niet van, wel dat hij verplaatst is.

Update: We hadden maar 14 inschrijvingen.
Verplaatst naar 3 Juni, wie interesse heeft kan zich dus nog inschrijven.
 
3 juni zal ik er niet bij zijn. Ga nu zondag maar richting B&A kijken met me intro.
 
Ik ben een van die personen die vaak weet ik niet een week van tevoren weet of ik kan airsoften, en ik meld me meestal aan op een vrijdag (voor een skirm op zondag). Dat ACA nu die skirm heeft geannuleerd is dus gewoon een beetje dom vind ik, want ik weet wel zeker dat er wel meer mensen zijn die op het laatste moment zich aanmelden. Dat merk in tenminste wel bij RSL Airsoft, daar had ik een keer aangemeld om 22:00, toen ik de volgende dag wakker werd hadden er een stuk of 15 - 20 mensen zich nog aangemeld (inschrijven kan niet meer rond 8:00 ofzo).
Aan de ene kant is 14 deelnemers inderdaad niet heel veel, maar het veld is ook niet heel groot.
 
330 bij 75 m totale veld;) bij de proefskirm gebruikten we net iets minder dan 2/3.

Lage aantal aanmeldingen ligt denk ik voornamelijk aan nog weinig bekendheid en dat hij op dezelfde dag als de airsoftmarkt gepland was.