27 nov - Airsoft Adventures

Ik meld mij aan. Ik heb wel weer zin om er heen te gaan en ik heb dat weekend nog niks in de agenda staan.
 
Ben er al meerdere keren geweest en heb dit nog nooit gedaan.
En zelf zijn ze ook redelijk laks met de regels, dus ze zullen er vast niets van zeggen.
 
Ben er ook vaak geweest. In het veld magazijnen er uit en leegschieten. Barrelsock is niet nodig.

Ze zijn inderdaad redelijk relaxt of laks, hoe je het wil noemen, met de regels.
 
Inschrijving staat vast :)

De ref is inderdaad zeer lelaxt en maakt het spel zeer leuk, en inderdaad geen barrelsock nodig.
Ook heb je geen hesje nodig gewoon hand omhoog na de hit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick191
Thnx voor de reacties. Veel sneller dan het mailtje naar de organisatie waar ik nog geen reactie op heb gehad :)
Scheelt weer een barrel sock aanschaffen.
 
Ondertussen ook mail gehad van de organisatie. Die zeggen weer wat anders:

Ja dit zijn standaard veiligheid regels. We hebben er hier ook een aantal liggen die eventueel wel in bruikleen geleend mogen worden.
 
Dat is dan raar. Haal het dan van de website af denk ik dan.

Want een barrel sock is volgens de NABV helemaal niet nodig. En dan citeer ik Artikel 2 - 1.b uit het Veiligheidsreglement 2015 versie 1.8:

Alvorens men een safety zone betreedt zorgt men ervoor dat het magazijn uit het airsoftapparaat gehaald wordt en er een aantal keer in een veilige (eventueel aangewezen) richting geschoten wordt. Hierna wordt het airsoftapparaat op "safe" gezet. Na deze stappen doorlopen te hebben mag men de safety zone pas betreden.

Maar goed. Ik ga gewoon heen de 27ste en zie het wel. :)
 
Wat trouwens erg leuk is om te doen is een rookgranaat binnen te gooien.
No, I shit you not.
Wij hadden de vorige keer een Marshall die er zelf over begon en het juist leuk vond.
Laatste half uurtje/ drie kwartier heb ik toen maar een rook granaat 10 meter voor hun basis gegooid.
Zeer effectief en blijft heel lang hangen.
Slaat alleen wel een beetje op je ogen en longen, maar wat was dat mooi :)
 
Cool, Ik heb er nog één liggen. Neem ik wel mee. Vraag wel even aan het begin van de dag aan de Marshall of het die dag ook echt mag. :)
 
Ik heb een zwarte broek met flecktarn blouse. En waarschijnlijk ben ik de enige met een tan AUG en een M93RII ;)
 
Jaja, zondag weer even lekker dagje uitleven :)

Gisteren nog even wat tweaks gedaan aan me Glock. Hopen dat alles goed schiet na de upgrade van SA-B02 en het in- en uitelkaar halen van me Glock. Anders word het maar rennen en pang roepen :p

Ik vraag me af hoeveel kaarten verkocht zijn en/of nog over zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dat is helaas niet te zien. Hoe groot is de groep waar je mee gaat? Zou jammer zijn als we ons moesten opdelen.