28-06-15 balls and arrows

BjornZwaan

Member
23 nov 2014
9
0
Trophies
1
Hallo allemaal...
had hem nog niet zien staan..
Zijn er nog mensen die naar balls and arrows gaan 28 juni ?
 
Ik heb tegen die tijd wel een replica denk ik! Mocht ik hem dan hebben, ga ik graag mee! :)


 
 
Als je vraagt om een lift is het wel handig altijd je regio/omgeving te vermelden.


Ik denk namelijk niet dat iedereen alle woonplaatsen van alle forum leden onthoud. Mij lukt dat in ieder geval niet, al zal dat meer te maken hebben met het feit dat mijn hoofd gevuld is met nutteloze informatie.


greetings
 
Als je vraagt om een lift is het wel handig altijd je regio/omgeving te vermelden.


Ik denk namelijk niet dat iedereen alle woonplaatsen van alle forum leden onthoud. Mij lukt dat in ieder geval niet, al zal dat meer te maken hebben met het feit dat mijn hoofd gevuld is met nutteloze informatie.


greetings

Nee ik ben niet op zoek naar een lift..
Rij altijd zelf..
Kan meestal wel mensen mee nemen daar in tegen..
Maar was benieuwd wie er gaan..
Voor mij nog niet helemaal zeker..
 
Ik denk dat @Twinfromhell het tegen @Juul Vd Bosch heeft @BjornZwaan. ;)
 
ik zit wss in terneuzen,
Maar er is ook tactcal-beurs in Apeldoorn,


ook erg lekker om heen te gaan,
,en NABV-Leden hoeven geen entree te betalen

Myn mannetje komt dat weekend net thuis,en ik weet niet wat hy dan wilt,


Uitrusten,skirmen of Beurs,


En ook is er wss Bunkerhill,


Keuzes,keuzes,Keuzes
 
Zijn er nog mensen die gaan? Ik heb me ingeschreven!


M'n eerste skirm met mijn nieuwe Cybergun M4 :)
 
ik kom ook! kan ik mijn nieuwe replica's afstellen en uitproberen. see you there ;-)))
 
Dat is voor mij ook zo. Zal de eerste keer worden met eigen gear! Kijken hoe het werkt :p
 
Als je nog niet gereserveerd hebt, ben je te laat. Zie net op facebook voorbij komen dat het vol is.
 
Laatste paar skirms zijn volgens mijn, zoizo lekker druk bij B&A goed bezig daar :)
 
Gewoon inschrijven als het vol is kom je op de reservelijst en bij afzeggingen kan je misschien meedoen.wij zijn er zondag ook met ons team van 7 man