2x M4 Tippmann test

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

Zaterdag bij fort de kwakel (Risen airsoft) beide Tippmann m4,s wezen inschieten .

Ze zijn voorzien van identiek zijnde upgrades .

Madbull Redshark bucking , Tdc flathop , Sugru patch en allebei standaard loop , en gepolijst .

In tegenstelling tot de ervaringen van hpa gebruikers schiet ik niet al te zwaar ik gebruik biocore 0.28 .

0.32 gaan ze te langzaam vind ik .

0.28 schieten dus perfect ik raak de target 4 van de 5 x op 55 meter het object zal xo,n 20x20 zijn niet al te groot dus prima wat dat betreft .

Dit geld dus voor mijn oude Tippmann (ColtC8)serie nr 2500 of zoiets .

Mijn nieuwe M4 serie nummer +-6500 schiet minder nauwkeurig zowel horizontaal als verticaal afwijking soms 20 cm of zoiets niet erg dramatisch en echt wel mee te skirmen .

Er zit wel een nieuwe upper in dus zou het kunnen dat inschieten wellicht helpt ik kan er natuurlijk een 1000 doorheen knallen en zien wat ie dan doet .

Zo,n tippmann heeft altijd een breaking in dat zal dan ook wel voor de upper gelden .

Iemand nog tips heeft hoor ik het graag ..

Robin

Ik dacht altijd dat de stock loop super shite was op tippmann's? Iig dit was bij @bvdzeeuw wel zo. Ik weet te weinig over tippmann's maar als inschieten erbij hoort is dat slim om het eerst te proberen, misschien ook onderling de uppers uitwisselen kijken wat dat doet met de resultaten, weet je meteen waar het aan zou kunnen liggen.

Stockloop , denk dat je ook een beetje mazzel moet hebben met die lopen ze verschillen onderling behoorlijk heb er een dure 6.23 loop in gehad en dat viel bar tegen , upper overzetten is een idee maar ben bang dat de goede straks ook minder goed schiet , beetje inknallen dus en dan eens kijken .

Ik heb de stock barrel er gelijk uitgehaald omdat de kwaliteit mij niet beviel.

Overgestapt naar een mapleleaf en dat was goed. Nu een orga erin en dat is super :D

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Hoe zit het met de consistentie qua fps bij de 6500+ ?