31-08 Combat City Open trainings / skirm avond

MauriceV92

Well-Known Member
22 aug 2018
268
191
Trophies
12
A.s. Vrijdag, 31 augustus zal ik voor het eerst als deelnemen aan een skirm.
Ik ben benieuwd of ik daar ook iemand van dit forum tegen ga komen?

" Dit is een avond voor BEGINNERS of spelers die weinig tot nooit CQB hebben gespeeld in een kantoorpand omgeving.

De bedoeling is dat we deze avonden gebruiken om te oefenen met het effectief en levend kunnen voortbeweging in een CQB omgeving. De mensen die dit goed beheersen zullen zowel buiten als binnen een reuze voorsprong hebben t.o.v. van de rest. 'Just like the Real Thing'. We sluiten de avond af in spel en simulatie vorm waarin we alle technieken die we hebben geoefend in de praktijk brengen door spellen te spelen op tactisch niveau. Hierbij maken we gebruik van diverse props. Dus eerst even de technieken weer oefenen en daarna in de praktijk ervaren.

We maken gebruikt van Strobo's, rookmachines, geluid en bangs. Dus ervaar een simulatie die dicht tegen het echte aan ligt.

De tijden zijn van 19:00 to 22:00 en kosten 14,95 Euro per keer.

TIJD
19:00 Start Tijd
22:00 Eind Tijd

Locatie
Combat City - Leiden

TOEGANG
14,95 euro p.p. met eigen gear (NABV leden)
34,95 euro p.p. met huurkit (niet NABV leden)"
 
Is dit een terugkerend iets? Kan niet op de 31ste, maar vind het wel interessant om een keer te doen..
 
Ik heb wel interesse maar zie op hun site geen mogelijkheid om me aan te melden. Mogelijk zit het al vol??
 
Vrijdag mijn eerste skirm meegemaakt bij Combat City in Leiden. Ge-wel-dig!
Het was een beginnersavond waar 14 man aanwezig was. Een paar introducees en wat ervaren spelers welke nog nooit CQB hadden gespeeld.
Les gehad hoe wij een pand of verdieping veilig moesten stellen en in formatie moesten bewegen. Erg leerzaam, ik begreep dat ook de ervaren spelers dit als super tof hebben ervaren.

Ook nog scenario's gespeeld waarbij wij (het "arrestatieteam") terroristen op moesten pakken. Die speelden natuurlijk niet volgens de regels dus niet je hits callen en bij het "arresteren" toch nog een mes tevoorschijn halen. Super tof!

Ik ga zeker vaker naar Combat City en heb de smaak van het airsoften al goed te pakken :)!
 
  • Leuk
Waarderingen: RG.