3d printen hop up arm

JWieleman

Well-Known Member
17 jan 2018
548
254
Trophies
15
Ik wil een hop up arm laten 3d printen voor mijn ares amoeba, zodat er een andere nub in kan. Nu ben ik op zoek naar waar je dat voor beetje normale prijs kan laten printen. Het bestandje voor het 3d printen heb ik al, gaat dus puur om het printen en verzenden zelf. Iemand suggesties en ervaringen?

FYI: ik heb een andere hop up unit ook al, maar die misfeed soms. Heb uitgesloten dat het aan de buckings ligt, dus wil gewoon ff de stock hop up unit flathoppen.
 
Ik wil een hop up arm laten 3d printen voor mijn ares amoeba, zodat er een andere nub in kan. Nu ben ik op zoek naar waar je dat voor beetje normale prijs kan laten printen. Het bestandje voor het 3d printen heb ik al, gaat dus puur om het printen en verzenden zelf. Iemand suggesties en ervaringen?

FYI: ik heb een andere hop up unit ook al, maar die misfeed soms. Heb uitgesloten dat het aan de buckings ligt, dus wil gewoon ff de stock hop up unit flathoppen.

Ik volg dit even, mocht je iemand vinden heb ik namelijk ook zeker interesse!
 
Ik wil een hop up arm laten 3d printen voor mijn ares amoeba, zodat er een andere nub in kan. Nu ben ik op zoek naar waar je dat voor beetje normale prijs kan laten printen. Het bestandje voor het 3d printen heb ik al, gaat dus puur om het printen en verzenden zelf. Iemand suggesties en ervaringen?

FYI: ik heb een andere hop up unit ook al, maar die misfeed soms. Heb uitgesloten dat het aan de buckings ligt, dus wil gewoon ff de stock hop up unit flathoppen.

Ik heb onlangs 2 speedloader adapters voor GHK Magazijnen laten printen op mijn universiteit/Hogeschool dacht dat ik het daar voor 10 cent per gram kon laten doen. Misschien eens vragen aan iemand uit de familie die nog op de universiteit zit . Anders kan ik het misschien daar laten printen op mijn hogeschool en dan per post opsturen.
 
Weerg of shapeways printen wat jij aan levert.
Laat daar zelf ook regelmatig parts printen.
Weerg is de goedkoopste van beide.

Mvg Roy AKA Smitty
 
  • Leuk
Waarderingen: RamonDales