3division bunkerhill daarle 25/26 feb

fatih61

Well-Known Member
2 dec 2015
153
26
Trophies
7
hallo mede airsofters,

Vroeg me af wie allemaal naar daarle heen gaan.

Ik ga waarschijnlijk de 26e, wacht nog even met boeken tot ik meer weet over t weer.

Voor de newbies,

Je kan je inschrijven via www.3division.eu
Ze hebben huurkitjes kleding enz eigelijk alles wat je nodig hebt voor je eerste ervaring voor een redelijk zachte prijs.
Even het blokje intro aanvinken en 3division regelt de rest.

• Leuk
Waarderingen: Peter
Mijn airsoftagenda zit helaas al vol, maar veel plezier daar man!

Ik denk dat ik mij ook inschrijf. Als het goed is komt morgen mijn DMR binnen die ik daar dan mooi kan uittesten.

Houd er wel rekening mee dat ze bij BH een 2 seconden delay regel hebben / hadden voor de DMR. Ik weet zo even niet hoe hun met de latere FPS en delay regelwijziging om springen, maar check dat voortijdig even ;)

Bedankt voor de info. Ik moet me nog een beetje inlezen want elk veld lijkt wel andere regels omtrent de DMR te hebben. Tzt zal ik wel een topic over mijn DMR maken, want ik heb nog een paar vragen.

Knipsel.PNG

Ik heb even de FPS regels er bij gehaald. Er staat onderaan: sniper Single shot elektrisch 450 fps. Dus ik weet niet of ze moeilijk doen als je een standaard M4 een sniper noemt en er 450 fps op semi mee gaat schieten. Maar ze vragen dus niet om een delay. Er wordt überhaupt niet over een delay gesproken.

Ligt geheel aan het veld en welke regel ze hanteren, in Ullicoten hanteren ze dezelfde regel maar dan noemen ze het gewoon DMR. Let er ook op dat sommige velden ook doen aan de 450 FPS op semi zonder delay, maar dan moet je replica ook specifiek een DMR rol hebben dus geen shorty M4's op 450 FPS.

Van de inschrijf pagina van 3D

Alle apparaten met full auto mogelijkheden: max. 360 Fps.
Alle apparaten met enkel single shot mogelijkheden: max. 450 Fps.
Alle apparaten met ?Bolt-Action? of S-AEG met minimaal 2 seconden ingebouwde vertraging mogelijkheden: max. 500 Fps.
BB’s:

Dat een DMR op sommige velden ook een DMR rol moet hebben hoor ik voor het eerst. Bij milsim snap ik het maar verder...

Ik had ook een mail gestuurd naar Darkforest betreft mijn Tippmann of die 450 mocht schieten als die single only staat. Kreeg ik dit als antwoord:

Ja dat geld dan ook voor HPA's

"Het is wel een DMR regels, dat betekend dat een MP5 die 450 schiet dus niet oke is.
een verlengde m4 bv weer wel.

Met vriendelijke groeten."

Je mag helaas dus niet met een p90 aankomen die 450 fps schiet :P

Ik zag net dat ik dat weekend naar de motorbeurs in Utrecht ga, dus ik moet helaas deze keer overslaan.