3Division Operation Fist of Fury (25/26 Oktober)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rene
  • Startdatum Startdatum
Het was weer vanouds gezellig op de B.H.camping.Iedereen bedankt voor de geweldige sfeer.De skirmdagen zelf waren wat afwisselend van karakter.De zaterdag verliep goed voor de Cobra's maar de zondag wat minder.Oorzaak was dat er zondag toch wat meer ergernis was omdat er geconstateerd werd dat er hits niet werden genomen door bepaalde personages.Wat er,naar verluidt, uiteindelijk zelfs in resulteerde dat er mensen van 3Division undercover mee gingen spelen om de rotte appels op heterdaad te kunnen betrappen.Helaas was de sfeer toen al zo grimmig dat er mensen vervroegd van het veld gingen.Daardoor en alleen daardoor kwam het voor de Cobra's niet goed op de zondag.We hebben gevochten als leeuwen maar toch met 1 punt verloren.(snik)En ik heb een nieuw persoonlijk record gevestigd,nog nooit zo vaak in de respawn gestaan.Maar dat krijg je als je perse in de voorhoede mee wilt vechten.Wel veel mooie acties meegemaakt over het hele weekend dus mij hoor je persoonlijk niet klagen.Ik vond het top!Nogmaals bedankt iedereen.
armata_PDT_34.gif

Hey allemaal,
ik zal ook eens wat posten,Afgelopen met Vladimir een weekendje  by 3Division gestaan, na 1 jaar,Het was weer geselli,en een leuk team-lid of bezoeker van het ACN ontmoet Tim en een maat van hem,,een sympathieke jongens en hart voor de airsoft en zyn fairplay spelersDe weg erheen gaf wat problemen,grr,de brug by de afsluitdyk ging niet meer dicht,gelukkig stonden zowat vooraan,dus omgedraaid en de route gepakt via de dyk Enhuizen-Lelystad,maar uiteindelyk waren we er,in het donker ons luxe hotelletje opgezet,lol.We zaten natuurlyk by de Black Cobra's, de czaterdag ging goed tot redelyk goede samenwerking en com tussen iedereen, en waren de punten gelyk verdeeld 6 om 6,en het was een gezellige dag met fairplay en leuke missie, de avond missie was leuk en we wonnen,hihi,De zondag namen de Sfrt wraak, grrrr, ( sommigen noemen de Sfrt SFRGay boys,wel funny eigenlyk ), wy ( Cobra's ) hebben goed gespeeld, iets minder dan zaterdag. Alleen jammer dat er wat rottigheid was,er waren lui by de Sfrt die hun hits niet namen,en veel lui van de BC waren daar boos over,en de marshals van 3division gingen undercover by de sfrt om die lieverdjes te betrappen en dat is gelukt,hulde aan de marshalls van 3D, netjes en super gehandeld van hun,wat erg jammer was dat de sfeer er door negatief werd,en een paar lui die by de BC zaten hebben het speelveld verlaten en nar de safety-zone gegaan,erg jammer allemaal,en helaas hebben de Sfrt dit weekend gewonnen,de BC hebben keihard geknokt.Maar buiten dit om was het een super weekend,weer bekenden gezien en leuke mensen leren kennen,zelf ook wat hits gemaakt,en op zyn tyd in de respawn gestaan,pech hoort erbyIedereen bedankt voor dit TOP-WEEKEND de wederhelft van Vladimir 

Leuk verslag Lotte, bedankt!

Volgend jaar weer Bunker Hill voor jou he?
Dan hoop ik je/jullie daar weer eens te zien!
Voor het laatst was dat op RSL, toen nog mooi het middenveld
leeg getrokken met je kereltje, mooie acties. ;)

Tnx peter,
Moet erst ff met spoed nabv -pas regelen dan kan ik vaker heen,zit nu aan myn max als intrducee,grrrr,myn ventje trekt graag alles leeg,hy gaat helemaal op in het spel,en heeft er ook veel lol in,ik ook,alleen ben ik niet zo goed als hem en jullie,see you soon

Leuk verslag inderdaad @lotte Bedankt voor het posten. Jammer dat er op zoveel skirms geneuzel is over hits niet nemen. Maar perfect opgelost van 3D hier! 

dank je @Jan ,by twyvel neem ik myn hit,ik wil geen gezeur erover hebben,kan er zelf boos over worden,tis een spel en gaat niet om 100.00 euro waar je om speelt,ik speel voor de lol,als ik de kans heb om te spelenmaar ja zielige figuurtjes zal je altyd blyven houden,en idd  3D heeft het super opgelost,ze kregrn gezeur aan hun kop en kwam over alsof het aan hun lag,maar dat is niet zo,het ligt aan een klein groepje mensen,hun kunnen deze dingen niet voorkomen,verders was het een top weekenden wel top dat edwin zo positief over ons is, is een opsteker voor jou,se you soon