G
Guest
Het was weer vanouds gezellig op de B.H.camping.Iedereen bedankt voor de geweldige sfeer.De skirmdagen zelf waren wat afwisselend van karakter.De zaterdag verliep goed voor de Cobra's maar de zondag wat minder.Oorzaak was dat er zondag toch wat meer ergernis was omdat er geconstateerd werd dat er hits niet werden genomen door bepaalde personages.Wat er,naar verluidt, uiteindelijk zelfs in resulteerde dat er mensen van 3Division undercover mee gingen spelen om de rotte appels op heterdaad te kunnen betrappen.Helaas was de sfeer toen al zo grimmig dat er mensen vervroegd van het veld gingen.Daardoor en alleen daardoor kwam het voor de Cobra's niet goed op de zondag.We hebben gevochten als leeuwen maar toch met 1 punt verloren.(snik)En ik heb een nieuw persoonlijk record gevestigd,nog nooit zo vaak in de respawn gestaan.Maar dat krijg je als je perse in de voorhoede mee wilt vechten.Wel veel mooie acties meegemaakt over het hele weekend dus mij hoor je persoonlijk niet klagen.Ik vond het top!Nogmaals bedankt iedereen.