7 Juli - Wild Mountain

Boudewijn

Well-Known Member
19 sep 2016
982
788
Trophies
31
Op 7 Juli ga ik met een aantal vrienden en collega's naar Wild Mountain. Zou het leuk vinden om samen te werken met mensen van het forum, zeker gezien het onze eerste keer is dat we naar die lokatie gaan.

Heb tevens een winactie uitgeschreven voor die dag (https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1720365554683355&id=838036322916287). Komt erop neer dat er iemand met 2 patches van GreatOak NAAST elkaar rond loopt en de persoon die hem het eerste aanspreekt krijgt een gift card en de patch.

Tickets zijn €27,50, huurkits zijn €40,- extra

https://wild-mountain.eu/airsoft-tickets/wm-7-jul-18.html
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
ik moet men agenda checken maar kan goed zijn dat ik mee kom! speel daar erg graag.
 
Jep vanavond even boeken en betalen (en beide neefjes komen ook mee)
+3 :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
tzal em nie worden voor mij helaas, zit dan net dat weekend zonder auto :(
 
Ik ben zelf op vakantie tijdens deze skirm, maar wil jullie er graag op wijzen dat Wild Mountain vanaf nu op Joule test i.p.v. op puur fps. NABV heeft ze vrijstelling gegeven m.b.t. het testen van 0.20 gram en ze mogen nu testen met zwaardere gewichten. Hou hier rekening mee met je replica.
 
We zullen het zien. Hij komt tot nu toe overal door de chrono met .20 en .25 en ik heb geen chrono thuis om even te testen.
 
Ik ben zelf op vakantie tijdens deze skirm, maar wil jullie er graag op wijzen dat Wild Mountain vanaf nu op Joule test i.p.v. op puur fps. NABV heeft ze vrijstelling gegeven m.b.t. het testen van 0.20 gram en ze mogen nu testen met zwaardere gewichten. Hou hier rekening mee met je replica.
Zouden ze overal moeten doen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Juli gaat hem voor mij niet worden jammer genoeg :(
 
Wij waren er eergisteren. Niks gemerkt van de vrijstelling tijdens chrono zelf, maar mensen werden tijdens de skirm gecontroleerd en daarbij werd joule gemeten met het gewicht dat je schoot. Creep? Geen probleem, maar een waarschuwing voor de komende veranderingen en uitleg over wat Joule creep is, waarom het ongewenst is en hoe je het kan voorkomen in je replica.

Maar kan zijn dat ze dit binnenkort strenger willen gaan handhaven natuurlijk.
 
Wij waren er eergisteren. Niks gemerkt van de vrijstelling tijdens chrono zelf, maar mensen werden tijdens de skirm gecontroleerd en daarbij werd joule gemeten met het gewicht dat je schoot. Creep? Geen probleem, maar een waarschuwing voor de komende veranderingen en uitleg over wat Joule creep is, waarom het ongewenst is en hoe je het kan voorkomen in je replica.

Maar kan zijn dat ze dit binnenkort strenger willen gaan handhaven natuurlijk.

Fijn om te horen dat ze het zo aanpakken. We gaan met een groep van 15 mensen (misschien nog wel meer) en zou jammer zijn als er ineens een aantal niet zouden mogen spelen door onbedoelde creep.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
nee volgens mij mogen ze met andere gewichten meten (fps check doen)

Officieel mogen ze volgens mij niemand wijgeren die fps 360 bij 0,20 heeft,
en creepen mag en kan nog steeds dus "legaal"
(niemand doet dit toch bewust denk ik dan maar even dom dan!!)

Maar het is wel een mooie test om te kijken hoe groot het problem is van joule creep is of alvast mensen als extra service erop te kunnen wijzen.
Goede ontwikkelingen. in mijn ogen.

Zie je zaterdag Bouwdewijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn en Crumble
Was afgelopen week super locatie ben zondag ook van de party
 
Nicee, ben benieuwd. Veel leuke dingen gehoord maar gaat voor mij de eerste keer zijn daaro. ;)
 
Vond het een heerlijke dag. Leuk veld, goede orga maar helaas 2 zieke Marshalls. Was te merken met een paar cheaters maar werd goed opgepakt.

We kwamen er aan met 17 man waarvan 6 of 7 voor het eerst gingen airsoften. De huurkitjes waren goed genoeg want het veld is niet zo groot dus met een meter of 30 kom je redelijk mee.

De missies waren leuk en afwisselend. Het begon met 20 minuten team death match om even het veld te leren kennen. Hierna moesten we vlaggen veroveren, HVT begeleiden en een bom activeren / beschermen. Ook in overleg met de organisatie de patch actie iets aangepast. Ik werd als HVT in een klein huisje gezet en de gene die mij wist te extracten kreeg een patch en een tegoedbon. Het was volgens de organisatie nog nooit zo verschrikkelijk snel en agressief gegaan. Normaal duurt het 7 minuten per ronde, nu was het 15 seconde, 30 seconde en 2 minuten.

Al met al een hele geslaagde maar wel extreem warme dag en ik heb echt genoten.

Iedereen die er was, bedankt.