7 september LED Skirm Ghost Town Oude Tonge

MauriceV92

Well-Known Member
22 aug 2018
268
191
Trophies
12
Ik ben van plan hier naar toe te gaan. Dit zal mijn 2e skirm worden. Zijn er meer die hier misschien naar toe gaan?

"Ben jij niet bang in het bijna donker?
Dan is de avond skirm bij Ghost Town het evenement voor jouw!
Op elke vrijdag avond wordt er een avond skirm gespeeld van 20:00 tot 00:00 uur.
Tijdens deze avond worden er verschillende spellen gespeeld, in het semi donker
Tussendoor zijn er lekkere hapjes beschikbaar

In 3000² CQB locatie

Schrijf je dan snel in!

Hek open 18.30 uur
FPS test 19.30 uur
Spel aanvang 20.00uur


Catering aanwezig

HPA vulstation aanwezig (1 Euro)

Kosten:
NABV €20,-
Introducé €40,- Huurkit + Intro"
 
Heel jammer dat ik dan iets heb voor school anders was ik er bij geweest! kijk uit naar een volgende editie!
 
Ik ben al een tijdje niet meer bij Ghost Town geweest, de laatste paar skirms eind vorig jaar waren er opvallend veel speedsofters met HPA pistolen die heel erg goed waren in god-mode spelen en point-blank te overshooten. Aangezien de marshals hier niets mee deden omdat 'je niet zo moet zeiken' kreeg ik het vermoeden dat er nogal partij werd getrokken voor een thuisploeg oid. Ben toen de laatste keer ook voor de laatste paar spellen al vertrokken.

Naja, misschien als ik er weer zin ik krijg, dat ik weer eens ga kijken. Voorlopig is CombatCity mijn nieuwe indoor-locatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Ben afgelopen zondag geweest.
Ben net 1 maamd uit het gips dus heb geen meter kunnen rennen maar geen last gehad van speedsofters.
Liep zelf met een mk23 nbb of hicapa rond en heel erg naar mijn zin gehad, leuke sfeer, teams gingen aardig gelijk op en niks gemerkt van een huisteam.
Wel rende er 2 man aardig fanatiek met hpa pistool rond maar deze stonden ook het vaakste in respawn.

Wat me opviel was dat in beide teams een aantal man rondliepen met een aeg zonder iron sight of red dots. Dan schiet je toch alles mis?
 
Ben afgelopen zondag geweest.
Ben net 1 maamd uit het gips dus heb geen meter kunnen rennen maar geen last gehad van speedsofters.
Liep zelf met een mk23 nbb of hicapa rond en heel erg naar mijn zin gehad, leuke sfeer, teams gingen aardig gelijk op en niks gemerkt van een huisteam.
Wel rende er 2 man aardig fanatiek met hpa pistool rond maar deze stonden ook het vaakste in respawn.

Wat me opviel was dat in beide teams een aantal man rondliepen met een aeg zonder iron sight of red dots. Dan schiet je toch alles mis?
mijn 1e keer bij ghost town koos ik ook voor AEG (was ik van buiten gewend) sindsdien speel ik eigenlijk alleen maar pistol only daar (je bent veel bewegelijker veel sneller en ok je hebt ook minder BB's maar heb gemerkt met mijn high cappa dan ik, 2 tot 3 keer magazijn kan vullen voordat er wer gas in moet (in koude periode) dus met teruglopen en spawn indien nodig gelijk bijvullen, dit ging vrij goed :)
mocht je weer een keer op een zondag gaan (zeker als het straks kouder natter is) laat maar weten vanuit Spijkenisse goed te doen

en ja af ent oe ook last van team speedsofters ("huisteam" gehad) maar niet altijd gelukkig.
 
Zit me trouwens nu te bedenken over het ghosttown huisteam, ik ben tot nu toe altijd zondag gegaan en mijn vriendenclub spelen zo goed als allemaal hicapa only en de meeste op hpa. Vraag me af of wij niet als het huisteam gezien worden.
Meeste van ons hebben een badge welke je krijgt als je 25 of 30 keer bent geweest
 
Zit me trouwens nu te bedenken over het ghosttown huisteam, ik ben tot nu toe altijd zondag gegaan en mijn vriendenclub spelen zo goed als allemaal hicapa only en de meeste op hpa. Vraag me af of wij niet als het huisteam gezien worden.
Meeste van ons hebben een badge welke je krijgt als je 25 of 30 keer bent geweest

haha busted!

Met 25 / 30x mag je je bijna met trots huisteam noemen!
Jij en je team zullen wel verantwoordelijk geweest zijn voor een groot gedeelte van de jaar omzet haha
 
Zit me trouwens nu te bedenken over het ghosttown huisteam, ik ben tot nu toe altijd zondag gegaan en mijn vriendenclub spelen zo goed als allemaal hicapa only en de meeste op hpa. Vraag me af of wij niet als het huisteam gezien worden.
Meeste van ons hebben een badge welke je krijgt als je 25 of 30 keer bent geweest

stuur foto'tje dan weet ik het wel :) (speeld 1 van de marchals ook af en toe bij jullie dan mee?) met 5 man ongeveer zijn jullie?

(had altijd het idee dat dat belgen waren die ik als (soort huis team) altijd ben tegengekomen.
 
Die belg, kristof, rent met een rode sweater rond en post filmpjes als krikke airsoft op youtube.
Marchal speelt wel eens mee maar niet persee met ons.
Denk dat als iedereen komt dat we dan met 8 hicapas rondrennen maar dat is volgens mij nog nooit gebeurd.
We lopen met allemaal verschillende camo rond dus daar kan je ons niet aan herkennen en maken eigenlijk ook nooit fotos, we houden het van facebook of youtube af zeg maar, maar zit zelf te denken een gopro aaaan te schaffen als het budget het toelaat en ik weer helemaal hersteld ben.