9&10 juni Operation: BIOWarefare - gasselte

Benniedictus

Well-Known Member
11 mrt 2018
177
203
Trophies
10
9 & 10 juni is er weer een skrim van critical hit: Operation: BIOWarefare. @KampingKareltje en ik zijn van de partjj op zaterdag. Deze keer niet als smokelaar of co maar als crazy ivan met beide een dikke lmg.
Wie gaat er nog meer?
 
  • Leuk
Waarderingen: Leon en KampingKareltje
Had me leuk geleken om hierbij te zijn, maar ik ben helaas het hele weekend verhinderd.
 
Dat zou cool zijn! Dan hebben we al 3 lmgs op een single only skrim
1727


Voor de jongeren, gta 2 :cool:
 
Ik ben er de zondag bij, met een intro en mogelijk nog 1 ghost warrior.
 
zit te denken om hier heen te gaan. mensen die al eerder skirm hebben gedaan via critical hit? wat is het verschil met ACS?
 
De vorige keer hebben we met een aardige groep van acn gespeeld, dus genoeg ervaring hier.
Beide relaxte orga's die veel lol er in hebben.
Het verschil ligt als eerste bij gewone skrim en tacsim. Dus oa full auto en single only en de missies zijn wat complexer/uitgebreider.
Kortom, meer denken en minder knallen
 
Zelf ben ik laatst met tegen zin naar Gasselte geweest met criticalhit als organisatie, aangezien ik erg positief ben over ACS en op ulicoten een mindere dag heb gehad met criticalhit. Maar de dag met criticalhit oo Gasselte is mij ook erg positief meegevallen. Dus ongeacht de organisatie zou ik er zo weer heen gaan.
 
10 juni ben ik aanwezig. @Irish perfect moment om handjes te schudden? :p mogelijk teamup. ik ben als goed is met nog 1 "teammaat"
 
  • Leuk
Waarderingen: Irish
Leuk om te lezen allemaal! Aanstaande zaterdag (morgen) ben ik aanwezig als de BIOTech engineer, en zondag speel ik zelf samen met @Irish
 
Gisteren een mooie dag gehad in Gasselte! We waren met ong 40 man, wat een mooi aantal voor dat veld is. @Joris speelde een hele goede rol als biotech engineer/gestoorde professor en samen met de fotograaf(speelde ook mee) was het een lastig duo. Vooral de fotograaf was vaak genoeg een dikke rat :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Gisteren prima skirm gehad! teamup met @Joris en @Irish! leuk team! leuke organisatie!
helaas is onze super sneaky bom actie mislukt, zou de actie van de dag zijn geweest!
 
Ja was een toffe actie. Jammer dat we het niet de volle 20 minuten vol konden houden met 5 man, maar dat mocht de pret niet drukken ;)
 
@Joris Toevallig ook bekend wanneer de foto's van de skirm online komen en waar? ben wel benieuwd.