AA - Anoniem Airsofters

Imakittymeow

Well-Known Member
15 mrt 2017
192
158
Trophies
13
Hallo mijn naam is Tom en ik ben verslaafd aan airsoft. Het begon ongeveer 5 maanden geleden bij mijn eerste introductie skirm.

Ik heb toen meteen non-stop gesurfed op het web naar replica's en load-outs afwachtend op de nabv-pas wat voor mijn gevoel een eeuwigheid duurde.

Nadat de pas op de deurmat plofte en een replica heb aangeschaft ben ik weekelijks wezen skirmen. Geen week overgeslagen. Nu kan ik niet skirmen want ik ben op vakantie in Bali.

Nadat het vliegtuig in Despasar was geland wilde ik gelijk info verzamelen om te gaan airsoften op bali, hoe cool is dat!

Maar mijn vriendin vindt het wel welletjes met dat geairsoft van mij en wil graag van de vakantie genieten, zonder dat geairsoft van mij. Ik kon daar niets tegen in te brengen.

Zon, zee, strand, lekker eten, mooie natuur, relaxen. Het zou allemaal perfect moeten zijn, maar alsnog nu ik op het eten wacht klop ik dit berichtje. Want ik heb dagelijks lopen surfen naar gear, filmpjes, upgrades etc

Al googleend naar airsoftshops op bali gezocht om als mijn vriendin niet kijkt stiekem een indonesische load-out aan te schaffen ;)

Ik kan niet wachten tot ik weer terug ben in nederland om weer over die loop te kijken, missies te doen en lekker in de buitenlucht kont te schoppen!

Hallo ik ben Tom en ik ben airsoft verslaafd.
 
Hallo Tom, welkom bij de AA.

Bekende symptomen, maar geniet van je vakantie.
 
Haha exact hetzelfde hier, al zit ik iets dichterbij.. Italië. Maar ook gewoon onder het mom van ik moeten even een grote boodschap doen... Op de wc op het forum... Geniet van je vakantie en succes met het virus.
 
Ik ben Aart en ik ben ook verslaafd aan airsoft. Gelukkig ben ik niet de enige thuis, mijn vrouw is ook verslaafd aan airsoft en misschien nog wel wat fanatieker in het spel dan ik.
Momenteel zit ik op de laatste dag van mn vakantie in Normandië en heb ik de afgelopen dagen niks anders gedaan dan het ene na het andere museum bezoeken en vooral lopen kijken naar alle gave WWII loadouts. Ik heb zelfs nog wat kunnen aanschaffen voor mn Duitse loadout, maar een Amerikaanse gaat er ook zeker komen.
Gelukkig zitten we niet echt om geld verlegen en kan ik ook redelijk wat aan de hobby uitgeven, al komen er geen nieuwe main replica's meer. Dit is meer omdat ik liever 1 standaard replica heb en daar verschillende loadouts op gebruik. Straks heb ik 3 main replica's van allemaal dezelfde kwaliteit en meer wil ik ook niet.
Maar ik ga verder met het sparen van Russische en andere Soviet militaria, en daar ben ik nog lang niet klaar mee ;)
 
gehehe Welkom Tom!

Ik heb op dit moment geen projecten lopen dus het valt bij mij heel erg mee. Ik ben juist naar vakanties aan het zoeken op dit moment ;) Veel plezier nog op je vakantie!
 
Welkom Tom! ^^

Het zijn inderdaad bekende symptomen haha, en ken het gevoel goed haha.
In ieder geval veel plezier op je vakantie en geniet van de natuur en het zonnetje :)

En misschien tot gauw bij B&A ;)