aan vraag navb pas

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
goeie middag ik had een vraagje 25 maart (volgende week) word ik 18!! nu vroeg ik mij af hoe lang duurt het ongeveer tot dat je je navb pas binnen krijgt?? hoop dat iemand mij kan helpen:D

vriendelijke groet Hessel

Laten we zeggen 2 weken gemiddeld vanaf aanvraag tot pas, maar ligt er aan als je gemeente lang doet over de VOG kan het zo 1-2 weken langer duren.

oo dan hoop ik dat ik een goede gemeente heb maar super bedankt voor de hulp ;)

Ag en als je echt echt echt niet kan wachten kan je altijd een x als introduce gaan he kan in het princiepe met al je eigen spullen op de replica na;)

• Leuk
Waarderingen: Jan
De vog kan je rechtstreeks online aanvragen, hoeft niet via de gemeente (Keuze krijg je in het aanmeldingsproces op de NABV site). Tijd kan 1 week to ruim 6 weken zijn voordat je je nog binnen heb. Die opsturen naar de NABV, elke vrijdag maken/versturen hun passen, die je de week erop dan in je bus heb.

Ag en als je echt echt echt niet kan wachten kan je altijd een x als introduce gaan he kan in het princiepe met al je eigen spullen op de replica na;)
ja ik kan nu al niet wachten maar ik wacht wel tot ik mijn replicas heb :D:p

De vog kan je rechtstreeks online aanvragen, hoeft niet via de gemeente (Keuze krijg je in het aanmeldingsproces op de NABV site). Tijd kan 1 week to ruim 6 weken zijn voordat je je nog binnen heb. Die opsturen naar de NABV, elke vrijdag maken/versturen hun passen, die je de week erop dan in je bus heb.
oo dat is wel lang maar ja hoord er bij :(

Dat klopt maar dan nog moet de gemeente het goedkeuren en ik bedoelde dat dit proces lang kan duren maar ook idd na een week al goed gekeurd kan zijn.

Heb jij niks uit gespookt heb je hem met een week. Gaan ze dingen tegen komen wat extra onderzoek nodig heeft dan duurt je vog wat langer..

Verschillende keren voor werk een vog moeten aanvragen en dat duurde nooit langer dan een week, zelfde voor nabv. Maar het blijven ambtenaren :P

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
De tijd is vooral afhankelijk van de drukte bij de gemeente hier geven ze aan dat het tussen de 1 en 4 weken kan ligen. Als het bijvoorbeelt vakantie is of is geweest

Ik had mijn VOG binnen 4 dagen binnen, en daarna duurt het opsturen naar NABV pas nog vaak 1 weekje. Ga maar uit van 2 - 3 weken vanaf aanvraag! Gemeente Oss zal niet super druk zijn met VOG's :P

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik had mijn VOG binnen 4 dagen binnen, en daarna duurt het opsturen naar NABV pas nog vaak 1 weekje. Ga maar uit van 2 - 3 weken vanaf aanvraag! Gemeente Oss zal niet super druk zijn met VOG's :p

Dat is wel ideaal. Ik heb de mijne nu bijna 4 week geleden aangevraagd, niks uitgespookt, en nog steeds niks binnen.... Ik woon in Rosmalen dus gemeente s'-Hertogenbosch dus het zal wel iets langer kunnen duren.... maar zo veel langer..?

Dat is wel ideaal. Ik heb de mijne nu bijna 4 week geleden aangevraagd, niks uitgespookt, en nog steeds niks binnen.... Ik woon in Rosmalen dus gemeente s'-Hertogenbosch dus het zal wel iets langer kunnen duren.... maar zo veel langer..?

Yup! Ik heb er waarschijnlijk geluk mee gehad, alleen zal gemeente Den Bosch het wel een stuk drukker hebben dan Uden :P Zal daar wel aan liggen.. Hopelijk komt hij snel binnen! Achja, als voordeel kan je nu nog even van je geld genieten.. Want daarna zal je dat wel gaan missen..

• Leuk
Waarderingen: Twinfromhell
Yup! Ik heb er waarschijnlijk geluk mee gehad, alleen zal gemeente Den Bosch het wel een stuk drukker hebben dan Uden :p Zal daar wel aan liggen.. Hopelijk komt hij snel binnen! Achja, als voordeel kan je nu nog even van je geld genieten.. Want daarna zal je dat wel gaan missen..

hahaha Ik hoop het inderdaad. Ah het geld heb ik al wel apart liggen maar het probleem is dat het nu snel op gaat aan gear.... helmen, maskers, cqb loadout qua gear, milsim ... waarom is dit toch zo verslavend ;)