Aankoop bril

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Hé allemaal,

Omdat je ogen nogal belangrijk zijn wil ik wel investeren in een goede bril.

Een die niet beslaat en aan het keurmerk voldoet.

Wat zijn dan goede merken voor zo'n bril en in welke prijsklasse kom je als je een goede bril wil?

Groeten,

Jules

Mijn advies licht bij mijn eigen veiligheids bril, als je de roostertjes aan de boven en onderkant er uit haalt(ze zijn makkelijk eruit te halen) dan beslaat hij nooit.

ik heb een Phantom Tactical goggles OD.

ze zijn ook goed als je een brildrager bent en je krijg 3 verschillende Vizieren(Zwart, Transparant en Geel)

De vraag is: waar gaat je voorkeur naar uit? Een goggle of een bril?
Voor een goggle zou die van juul goed kunnen zijn daar heb ik geen ervaring mee. Qua bril heb ik goede verhalen gehoord over de swisseye raptor of maverick. Maar ook hier heb ik geen ervaring in aangezien ik zelf met een ballistische bril op sterkte speel.

@Sander nee de voorkeur gaat alleen uit naar een bril. Een vind ik te lomp en mesh-goggle vertrouw ik niet.

Mesh goggle is officieel niet toegestaan door nabv. Tenzij je er nog een goed gekeurde bril onder draagt maar dan heeft de Mesh geen zin meer

Ik gebruik zelf de SwissEye Raptor met de adapter om er glazen op sterkte achter te plaatsen.

zo heb je toch een veilige bril en eigenlijk een bril op sterkte er achter maar dan zonder pootjes.

Heb nooit het idee gehad dat me ogen niet veilig waren bij deze brill :), zit lekker, niet zwaar

Ik heb nog nooit gehad dat me bril beslagen is tijdens een skirm dus kwa beslaan van de bril heb ik er zelf geen last van maatje van me wel 1 of 2 x gehad met de zelfde brill op het veld. Geen idee waarom ik er geen last van heb en hij wel maar mis dat zo iets meer persoonlijk aangezien iedereen anders adamt ofzo weet ik veel haha