Aanstaande zondag test skirm Eethen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30

Hallo allemaal! 

Via via kreeg ik de oproep dat er nog 5 a 6 plekken gevuld kunnen worden bij een test skirm in Eethen, aanstaande zondag. 

Zie hieronder al mijn informatie over dit onderwerp ;) 

Alles goed? Jij speelt ook airsoft toch? Wij houden op ons veld in Eethen aankomende zondag een testskirm en als je tijd/zin hebt kun je ook langskomen. Het event staat op de NABV website als testskirm TB Sleeuwenhoek. Als we het organisator certificaat krijgen mag ik zelf skirms gaan organiseren. Ik hoor t graag of je zou kunnen en iemand mee nemen mag ook natuurlijk. 

we kunnen nog wel een mannetje of 5 a 6 gebruiken. Ze kunnen zich aanmelden met pasnummer via info@one-events.nl Verdere info staat op de NABV website onder testskirm One Events en Lima Bravo. Thanks al vast

Heb je tijd en zin? Geef je dan snel op :) En laat het hier even weten zodat anderen weten of er nog plek is of niet.  

Damn wat balen dat ik nog niet naar dit soort dingen kan. Eethen is echt een scheet en een zucht om aan te rijden voor mij.

Klinkt erg leuk en voor diegene die gaan, veel plezier en hopen dat ze het certificaat krijgen want een outdoor skirm locatie in deze hoek van het land is van harte welkom

dat is de oude parkeerplaats van een discotheek waar ik vroeger veel te vinden was.

1,5 hectare geloof ik , tja als je van run and gun in paintball stijl houd dan zou ik daar zeker eens gaan kijken.

HA YES! Eindelijk iets in de buurt :D ik hoop ook dat ze dat certificaat krijgen. ik ga me aanmelden.

ah jammer, xit dan net aan andere kant van t land

keep us updated over testskirms !! iig mij :P hehe

weet iemand waar ongeveer mogelijk dit jaar eventueel nieuwe locaties geopend/getest gaan worden??? heb iets vernomen over Leeuwarden maar dat ving ik op van een conversatie tig meter verder op... als er meer is... kan ik ze vast op mn landkaart gaan pinpointen ;)