accu voor cm SR L?

Slottie

Active Member
30 okt 2017
39
12
Trophies
5
Hoi hoi,

Iemand een idee wat de binnen-afmetingen zijn van het batt-compartment van deze?

https://www.qtac.nl/airsoft-replicas/rifles/aeg-rifles/8277-cm16-sr-l-geng
Overigens is dit een AA die de moeite waard is of naar iets anders gaan kijken?

Geen idee waar ik dat kan vinden, staat ook niet bij de specs vermeld, maar ik geloof dat dit een redelijk populair model is dus er zal vast wel iemand een idee hebben welke ik op HK moet bestellen.

Thx in advance

Exact afmetingen heb ik niet voor je, maar hij is vrijwel identiek aan die van mij en daar past een 1100mah 11.1v Nun-chuck in.

Omdat een 11.1V een hoop stress zet op je internals, daarbij een hoop fabrikanten zetten er op oh 11.1V ready. Het is een gamble de ene keer kan je jaren spelen, de andere keer is het binnen een skirm al kapot. Ik raad altijd aan om eerst de GB te tunen voordat je een 11.1V gebruikt.

Als je de Gearbox shimt, AOE corrigeert kun je een 11.1v aan, als ook de fabrikant het aangeeft. Eerder zou ik het zeker niet doen.

oke, point taken. Als ik dit allemaal hoor heeft een 3s dus geen grote voordelen ten opzichte van een 2s lipo. Dan gaan we dat proberen. Best raar eigenlijk want je zou zeggen meer vermogen = meer beter :-) lol.

helder een 2s dus, ik begreep dat er standaard al een maple leaf bucking in zat, enig idee wat de upgrades zijn om een constantere AA te krijgen?

Je airseal controleren. Dat zorgt voor de meest accurate fps. Wil je betere groupings, kijk dan naar de inner barrel, een goede hopup.

In de G&G zit niet zo uit de fabriek een Maple Leaf, dus dan zou die moeten geïnstalleerd worden of is het een 2de hands? Bucking, nub en bbs zijn de belangrijkste factoren voor range. De barrel, air seal en deels bucking zijn belangrijk voor consistentie oftewel spread, hop up chamber heeft hier alleen invloed op als de originele niet goed werkt en ik kan uit ervaring zeggen dat de G&G stock hop up chamber gewoon prima is.

inderdaad verkeerd gelezen, Standaard voorzien van de fameuze G&G green bucking. Is dit iets om voorlopig te laten zitten samen met de innner barrel. Of toch maar gelijk meepakken? Of voor een paar centen meer een suggestie voor een andere AA die standaard wel voorzien is van de hele rattaplan?

Ik vond toen ik begon de stock performance meer dan prima van mijn G&G (was mijn eerste replica), intern was de mijne toen gelijk (minus mosfet na dan) aan die jij gaat kopen, ik had alleen de GC versie en dus een metalen body. Ik zou gewoon eerst met de stock replica spelen gezien die wss meer dan prima speelt en dan later gaan upgraden. Er zijn geen AA's die stock met een flat hop komen of super goede barrel, dat zijn vooral alleen customs shops die dit doen.

super, dan laten we hem voorlopig zo, de lipo moet dat trouwens stick of nunchuck zijn?

Thx man, ik heb even naar de afmetingen gekeken, maar toch maar bij HK besteld. Ik heb daar al jaren een account.