Accu vraag

Ktm rider

Well-Known Member
4 feb 2018
60
2
Trophies
5
hallo

Ik heb een vraag
Ik heb 2 dezelfde 11.1 lipo accu’s gekocht
Helemaal opgeladen en getest met een lipo tester geven alle 2 het zelfde aan
Nu ga ik zondag na een skirm en doet een accu raar feed slecht en lage fps (200)
Nu die ik in de pauze de anderen accu erin nu schiet me replica perfect en heb een fps van 355
Waar kan dit aan liggen?

Niet aan de accu. Deze staat los van de FPS en feedings issues.
Waar gaat de accu in?

Een andere accu zal niet uit mogen maken op je FPS en zal je feedings issues ook niet veroorzaken.. Het klinkt misschien bot naar aanleiding van jouw verhaal.

Maar technische staat het los van elkaar en dat zullen anderen gaan bevestigen. Mijn vermoeden is, dat je met het plaatsen van de accu, je upper receiver hebt aangeraakt, waardoor deze weer goed op zijn plaats zit, of je hebt ergens de barrel en hopup unit aangeraakt in het proces, en deze is daarna weer correct uitgelijnd met je upper..

Verder misschien een slecht feeën de mag welke je aan de kant hebt gelegd met het wisselen van accus.

Een andere accu zal niet uit mogen maken op je FPS en zal je feedings issues ook niet veroorzaken.. Het klinkt misschien bot naar aanleiding van jouw verhaal.

Maar technische staat het los van elkaar en dat zullen anderen gaan bevestigen. Mijn vermoeden is, dat je met het plaatsen van de accu, je upper receiver hebt aangeraakt, waardoor deze weer goed op zijn plaats zit, of je hebt ergens de barrel en hopup unit aangeraakt in het proces, en deze is daarna weer correct uitgelijnd met je upper..

Verder misschien een slecht feeën de mag welke je aan de kant hebt gelegd met het wisselen van accus.
Hoe bedoel je de upper receiver want ik hoef alleen me kolf los te halen om de accu erin te zetten die schuif je zo los zonder iets te moeten doen?

Niet aan de accu. Deze staat los van de FPS en feedings issues.
Waar gaat de accu in?

Ik lees niks over feeding issues, alleen dat de FPS omlaag is gegaan... Wat gebeurd er als je in plaats van een 11.1 V Lipo (3 cellen) er eentje in zet van 7.4V (2 cellen)? Dan werkt het wellicht nog net, maar heb je niet meer de power die je bij een 11.1V hebt toch?

Voor hetzelfde geld heeft een van de 11.1V Lipo's een rotte cel (komt vaker voor dan je denkt)... met een goede lader haal je die er zo tussen uit...

Beide lipo's laden en met 2 of 3x lipo wisselen ben je er zo achter of het aan de lipo ligt of niet.

een accu raar feed slecht en lage fps (200)

Ik wel ;)

Hoe bedoel je de upper receiver want ik hoef alleen me kolf los te halen om de accu erin te zetten die schuif je zo los zonder iets te moeten doen?

Als hij in de kolf zit, lijkt het inderdaad niet dat je wat anders hebt geraakt. Moet de kolf los geklikt / schroeft worden (ken het exacte model zo even niet) voor dat je de accu kan plaatsen? . Heb je tussen tijds nog hopup afgesteld ect..?

De upper receiver is het bovenste deel van. Je replica (van bolt catch tot loop). Hierin zit bij een ICS splitgearbox de bovenste helft van je gearbox.

Ik wel ;)

Als hij in de kolf zit, lijkt het inderdaad niet dat je wat anders hebt geraakt. Moet de kolf los geklikt / schroeft worden (ken het exacte model zo even niet) voor dat je de accu kan plaatsen? . Heb je tussen tijds nog hopup afgesteld ect..?

De upper receiver is het bovenste deel van. Je replica (van bolt catch tot loop). Hierin zit bij een ICS splitgearbox de bovenste helft van je gearbox.
Ja dat klopt heb idd een ander bucking en nub erin gedaan maar als je bij de replica hem op safe zet dat gaan de gears naar de juiste stand als je hem dan open klapt staat alles goed dus daar heb ik niets aan gedaan maar toch raar dat de fps zo snel veranderd alleen door de anderen accu erin te doen

Volgens mij, corrigeer me als ik het fout zeg, maakt een andere accu niet uit voor FPS. Of dat nu 2x 7.4 zijn, 2x 11.1 of een van beiden. Accu zorgt niet voor FPS direct, immers zorgt de motor niet voor het afschieten van de BB direct, maar puur voor het spannen van de piston en niet het daadwerkelijke loslaten/vuren.

De FPS drop kan alleen maar door een ander onderdeel zijn. Als je RoF of Trigger response verandert, dan ligt het aan accu.

Die gebruik ik ook in mijn ICS... Maar is wel redelijk kieskeurig.
Als hij weer feedings problemen en FPS drop geeft. Zou ik de bucking / nub combi eens opnieuw plaatsten.

Die gebruik ik ook in mijn ICS... Maar is wel redelijk kieskeurig.
Als hij weer feedings problemen en FPS drop geeft. Zou ik de bucking / nub combi eens opnieuw plaatsten.
Oké zal ik eens doen eerst had ik de barrel iets te ver in de hopup chamber dit goed gezet en toen begon het probleem
Ben vandaag een prometheus purple gaan bestellen dus mischien is het nu beter

Ik hoop dat een prommy wel wil. Die zijn namelijk nog dikker en nauwelijks heel in een (metalen) ics hopup unit te krijgen. De maple leafs passen beter.

Ik hoop dat een prommy wel wil. Die zijn namelijk nog dikker en nauwelijks heel in een (metalen) ics hopup unit te krijgen. De maple leafs passen beter.
Oké ja ik wou de
MACARON HOP UP RUBBER 60° En de
MAPLE LEAF HOP TENSIONER maar die hadden ze niet vandaar de prommy

Hallo

Ik heb de cylinder eens na gekeken en de nozzle nu merkte ik dat mijn nozzle lekte
Is hier een verbeterde versie voor en zo ja wat raden jullie aan?
Gaat om een ics mars sbr